Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Nå har jeg blødd nedentil i 3 uker uten opphold. Har blødd nesten konstant siste mnd. Venter på time fra sykehuset, men hva kan dette være? Det er helt friskt blod og jeg er ikke gravid. Bare lei! Anonymous poster hash: 4fe10...e5f
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Nå har jeg blødd nedentil i 3 uker uten opphold. Har blødd nesten konstant siste mnd. Venter på time fra sykehuset, men hva kan dette være? Det er helt friskt blod og jeg er ikke gravid. Bare lei! Anonymous poster hash: 4fe10...e5f Jeg kan ikke hjelpe deg med hva det kan være, men jeg skjønner deg godt. Jeg lagde omtrent samme innlegg som deg for noen dager siden, jeg har blødd i nærmere 4 uker nå og er drittlei. Har du vært hos lege siden du venter på time på sykehuset, sa ikke legen noe om hva det kunne være? Anonymous poster hash: 81086...641
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Begynnende overgangsalder, hormonforstyrrelser... Anonymous poster hash: b58b9...f45
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 Begynnende overgangsalder, hormonforstyrrelser... Anonymous poster hash: b58b9...f45 Begynnende overgangsalder, uff, er livredd for at det er det Det sitter som en vond klump i magen. Men i dag oppdaget jeg blod i avføringen og, ikke så rent lite heller, så nå føler jeg meg litt lost. Anonymous poster hash: 81086...641
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 Kom deg til legen...Alltid til legen ved blod i avføring Anonymous poster hash: a3ee0...130
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå