Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 wOw!! tenk, det er ett år siden,litt over. (mai 2013) da veide jeg under 40 kg på det værste, måtte bytte ut boksene mine i str 38 til str 26. var syk og bleik og ødelagt både fysisk å psykisk. jeg bestemte meg for å ikke gi opp, jeg flyttet, kuttet ut endel venner og problemer. begynte å huske å spise, fullføre skolen, og nyte hverdagen igjen. livet snudde seg totalt dag for dag. Jeg tok bedre valg og bestemte meg for å nå målene mine. for en måned siden veide jeg over 70 kg. og skjønte at jeg begynte å falle vaktmester feil vei. pluttselig bruker jeg str 40/42 i bukser. jeg endret kostholdet mitt og har på kun ved kosthold nå tatt av 10 kg, uten å sulte meg, jeg har begynt å trene å pleie den psykiske helsen, videre fremover skal jeg nå en passelig form, vekta er det samme hva er, men jeg vil ha en fin figur. Nå er jeg ute i fast jobb, og har gode stabile mennesker rundt meg. Det er forresten jeg som også har surret med den der "kjæresten" som ikke ville flytte, lyver om alt, problem med foreldra osv!! jeg må si at det er flott at det endelig føles godt og si nei! Dette aksepterer jeg ikke, nei dette er mitt liv hold deg unna. Jeg føler meg så stolt. (selv om jeg har brukt lasaaang) tid. måtte bare få det ut et sted å tenkte at Facebook ikke er stedet. så jeg deler det med dere. for dere har Vært med på ferden min mot det bedre liv. Hilsen frk.strøken husker dere meg, med den voldelige kjæresten, rusproblemer, måtte ta abort av fornuftige grunnlag, og mye mye mer. Jeg sender en klem til dere, sommerfugl i vinterland og alle dere som har trøstet, rådet, kjeftet og støttet. <3 Anonymous poster hash: ba64f...358
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 tragedie Anonymous poster hash: 60191...8bb
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Godt å høre! Fortsett å ta vare på deg selv og ta gode valg i fremtiden også Anonymous poster hash: 5c909...e82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå