Gå til innhold

Hva har du i woken?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt inspirasjon.

Jeg tar det jeg har hjemme så det blir kanskje kjedelig i lengden.

Jeg bruker gulrot, brokkoli, mais,paprika, nudler, laks eller kylling.

Hva mer for å piffe opp litt?

Jeg bruker den vanlige kickoman soyasaus.

 

Anonymous poster hash: 5702f...1d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker aldri mais i wok, men squash eller aubergine, loek, paprika, gulrot, spirer eller snittete sukkererter eller groenne boenner finsnittet. Sopp bruker jeg avogtil men ikke mye, kinakaal har jeg brukt og stangselleri, insnittet. De fleste groensaker kan brukes, men ikke paa en gang. Bruker forskjellig wok saus, men ikke alle paa en gang. bruker strimlet kylling eller rester av ovnstekt oksekjoett, bruker som regel reste kjoett som er stekt paa forhaand og bare maa varmes, bortsett fra naar jeg bruker reker (raa) eller fisk i woken.

 

Anonymous poster hash: 7ba5d...4e0

Skrevet

bruker alltid:

løk

gulrot

brokkoli

liker å variere med:

strimlet kål

paprika (mot slutten)

babymais

vannkastanjer

sukkererter

 

Av kjøtt bruker jeg kylling, laks, okse eller svin og så har vi enten kokt ris, eller nudler som vi hiver i woken på slutten

 



Anonymous poster hash: 13db5...453

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...