Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Trenger litt inspirasjon. Jeg tar det jeg har hjemme så det blir kanskje kjedelig i lengden. Jeg bruker gulrot, brokkoli, mais,paprika, nudler, laks eller kylling. Hva mer for å piffe opp litt? Jeg bruker den vanlige kickoman soyasaus. Anonymous poster hash: 5702f...1d4
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Bruker aldri mais i wok, men squash eller aubergine, loek, paprika, gulrot, spirer eller snittete sukkererter eller groenne boenner finsnittet. Sopp bruker jeg avogtil men ikke mye, kinakaal har jeg brukt og stangselleri, insnittet. De fleste groensaker kan brukes, men ikke paa en gang. Bruker forskjellig wok saus, men ikke alle paa en gang. bruker strimlet kylling eller rester av ovnstekt oksekjoett, bruker som regel reste kjoett som er stekt paa forhaand og bare maa varmes, bortsett fra naar jeg bruker reker (raa) eller fisk i woken. Anonymous poster hash: 7ba5d...4e0
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 bruker alltid: løk gulrot brokkoli liker å variere med: strimlet kål paprika (mot slutten) babymais vannkastanjer sukkererter Av kjøtt bruker jeg kylling, laks, okse eller svin og så har vi enten kokt ris, eller nudler som vi hiver i woken på slutten Anonymous poster hash: 13db5...453
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå