Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Ser opptak nå, blir flau av å være trønder når jeg ser de to nekene der. Sutrer over at oppvaskmaskina bråker og treig komfyr. Når huset står i fare for brenne ned leer de ikke på et øyelokk... Synes de var uverdige deltakere faktisk! Anonymous poster hash: 65c09...5cd
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Har ikke sett programmet, men er det ikke meningen han skal ha noe å være sinna for da? Anonymous poster hash: b6b54...d3b
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Heh, joa, men disse to, særlig hun bare sa prioriteringer-prioriteringer-prioriteringer, blablabla. Huset var fint, mange har kun 1 do, buhuu liksom. Er mange andre som hadde hadde hatt større behov, hvis ikke er det på tide å legge ned programmet. Anonymous poster hash: 65c09...5cd
Roheryn Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Gadd ikke se på i dag, etter å ha fått med meg introen. Ærlig talt, tilkalle sinnasnekkeren fordi de har en do for lite og ei bråkete oppvaskmaskin? Da skal jaggu jeg og melde meg på, for vi mangler listverk ved verandadørene og dessuten er flisene på badegulvet griserosa og badekaret klassisk 70-talls sennepsgul. Dessuten hører jeg ikke TV'en når mannen koker tevann med vannkokeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå