Gå til innhold

Ferietips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en skikkelig kjip periode med mange nedturer så.nå vil jeg komme meg bort litt sammen med mannen. Jeg er kanskje gravid og er avhengig av et sted hvor man kan spise normal mat. Vil gjerne dra i november. Noen som vet om fine steder? Avslappende ferie i varmen er å foretrekke.

Anonymous poster hash: aee27...af1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

Skrevet

Kommer litt an på hvor langt du vil reise og pris.

Jeg kan anbefale Isla Mujeres på det varmeste. Paradisøy rett utenfor Cancun. Koster rundt 5000 t/r pr pers i november. Der kan dere bo på alt fra dyrt hotell til overnatting på stranden. Ellers er club med Ixtapa.

Anonymous poster hash: 4d5d6...078
Skrevet

Skal du ha garantert varme på den tiden, må du nesten til Asia. De fleste charterselskapene slutter med turer til syden i september/oktober, så utvalget turer i november er nok skralt, men kommer nok litt ann på hvor du reiser fra.

Du har jo kanariøyene, men du vet aldri med været. Jeg har vært på Tenerife to ganger i november. Mulig jeg har vært uheldig, men ene gangen hadde vi masse vind og temp rett over 20 grader. Typisk bukse og t skjorte vær. Andre gangen nokså det samme, men fikk en tropisk orkan med på slengen. Ikke særlig trivelig. En reiser liksom til Kanariøyene for sol, varme og bading. Kjipt å betale i dyre dommer for vind og regn, og lite å oppleve ellers. Muligens Kypros har turer året rundt noen flyplasser.

Det er jo mulig å f.eks leie leilighet på fastlands Spania, costa blanca kysten f.eks. Dit går det direktefly fra de fleste flyplasser hele året, men du vet aldri med været. Men den tiden på året er det billig med leiebil, og er jo litt å finne på og se i dette området.

Anonymous poster hash: 2f162...758

Skrevet

Takk for tips! Har vært på Tenerife i november en gang og da var det 26 grader, sol og litt vind hele uken så det var ganske bra vil jeg si!

Skrevet

Hvis du ikke vil for langt og spise trygg mat er jo Gran Canaria det mest værsikre stedet. Var der selv når jeg var gravid og det var helt strålende :) Ville unngått Asia hvis du er gravid. Ikke bare er flyreisen frytelig lang, men maten er vel heller ikke av den tryggeste sånn sett. Hvis dere vil et litt mer eksotisk sted lenger vekke er jo Florida flott. Ikke for varmt i november, mye å oppleve, ikke så altfor lang flytur (ikke som til Asia i hvertfall) og maten er jo helt safe;)

Anonymous poster hash: d76e0...2ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...