Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 En kollega har passet katten vår en uke mens vi har vært på høstferie. Hun har hatt katten hjemme hos seg selv (hun har også egen katt). Det har aldri vært snakk om noe betaling, men synes hun bør få noe. Jeg har tross alt sluppet å sette katten vår i bur på et pensjonat, evt betale kattepass hjemme. Hva er passende betaling for en slik tjeneste? Anonymous poster hash: ef2ad...3a0
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 F.eks en stor sekk kvalitetsfôr/den typen fôr hun bruker til sin katt (Da tenker jeg skikkelig kvalitet, Orijen og tilsvarende, ikke Friskies) 500kr og en flaske vin. Anonymous poster hash: 49f62...87a
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Vi passet naboens katter 1 uke i sommer ( i deres hus). Ungene fikk litt godteri som de hadde kjøpt på reisen og det synes jeg var helt greit. De kan heller gjøre oss en gjentjeneste om vi trenger noe, mye lettere å spørre når det ikke er så formelt. Anonymous poster hash: 5867b...42f
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg ville ikke ventet betaling i en sånn setting, man hjelper da kollegaer/venner uten å ta betalt for det. Men hvis du har lyst til å gi noe, ville jeg kjøpt en gave, f.eks. vin eller noe annet du vet hun er glad i. Anonymous poster hash: 046d4...548
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg ville ikke ventet betaling i en sånn setting, man hjelper da kollegaer/venner uten å ta betalt for det. Men hvis du har lyst til å gi noe, ville jeg kjøpt en gave, f.eks. vin eller noe annet du vet hun er glad i. Anonymous poster hash: 046d4...548 ... Og selvsagt et tilbud om å passe katten hennes en gang hvis hun trenger det. Anonymous poster hash: 046d4...548
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå