Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Han tror jeg bare er veldig rar....spesiell type! Anonymous poster hash: eb9b5...c8b
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Ja, hva var det med han i går? Jeg så bare noen små klipp. B.la der han sitter apatisk i senga og sa rare ord, og fikk kjeft. Hva var det? Anonymous poster hash: 07560...032
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Ja veldig rar Anonymous poster hash: 30539...2b6
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 Kan han ha noen form for mild autisme/aspergers kanskje? Anonymous poster hash: f8159...55d
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 Syns han virker usympatisk .Ingen omtanke for andre.Eller hvis han får valg så spiser han 12 kanel boller selv i steden for å dele.Dårlig egenskap Anonymous poster hash: c00e0...ec7
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #6 Skrevet 9. oktober 2014 Snål type. Enig at han har noe som minner om en diagnose. Anonymous poster hash: 07560...032
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå