Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg hadde synsforstyrrelser i dag på morran på jobb, det ble fryteklig ubehagelig. Tenkte å gå hjem pga det, tenkte det var migrene (har aldri hatt migrene før heller ei mye hodepine). Så gikk det over etter to timer ca, så fikk jeg vondt i hodet. Jeg klarte å jobbe, men hadde hodepine... Så kom mageknipen og kvalmen, og tenkte nå får jeg omgangsyken... Men da jeg kom hjem fra jobb var det en tanke som slo meg at det kunne være svk.for. Men hva er det egentlig? Hva kommer det av? Hvordan oppstår det? Er litt bekymret. Anonymous poster hash: 4432e...0ca
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 For min del var det høyt blodtrykk og protein i urin, ikke også beskjed om å kontakte føden direkte ved smerter i hode, mage og kvalme. For meg ble det aldri akutt, men spydde som en gris den dagen jeg ble satt i gang, da var blodtrykk høyt og fullt utslag på urin. Anonymous poster hash: bb274...506
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Ring føden. De vil helt sikkert at du kommer inn for å sjekke. Har du mye vann i kroppen? Hvilken uke er du i? Det sies at det kan skje etter uke 20... Anonymous poster hash: 51788...6a8
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg er i uke 24. Har ikke overdrevet mye vann i kroppen, men merker vannet ja... Disse plagene gikk over, men er det tegn på at svangerskapsforgiftningen er på vei? Er redd det skal skje igjen, de syns forstyrrelsene var skikkelig ekkelt! :-( Anonymous poster hash: 4432e...0ca
Elskerhøsten2014 Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg ble utrolig kvalm og fikk veldig hodepine, dra til legevakten eller føden
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #6 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg hadde alvorlig svangerskapsforgiftning, men hadde ikke ett eneste symptom som jeg merket. Men hadde +3 på proteiner i urinen, og skyhøyt blodtrykk. Godt man blir fulgt jevnlig opp her i Norge, hvis ikke hadde jeg ikke ant at jeg hadde sv.f. Kontakt lege eller jordmor, be de teste urin og blodtrykk, da får du svar Anonymous poster hash: b2c0a...106
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå