Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 hva syns dere? er dere fornøyde? har litt lange selv, men på langt nær så lange. trenger man ikke sminke da eller? for jeg må jo ta ganske mye maskara for å vise lengden osv. og hva betaler dere? Anonymous poster hash: bc9a9...3bb
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Veldig fornøyd, har hatt det i mange år. Bruker ikke mascara, er litt av poenget med det Betaler 500 hver gang, etterfyller hver 3 uke, tar ca 30 minutte. Utrolig deilig å våkne opp ferdig sminket hver dag. Anonymous poster hash: b6f49...1ac
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 veldig lyst til å prøve. Kan få det fikset for 1000 første gang, og 500 for å fylle på ja. har du korte eller lange ekte da? Anonymous poster hash: bc9a9...3bb
klg,2 boys now:) Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Har hatt det i 6 mnd nå.knall fornøyd.ingen sminke ser fresh ut 24/7 betaler 590kr hver 4.uke. Betalte 1790kr første gangen
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 men hvordan ligger det ann med deres egne? faller de av? slitasje? tenkte å skaffe dette til bursdagen min... litt "egenpleie" Anonymous poster hash: bc9a9...3bb
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #6 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg tok vippe extentions for ca 5 uker siden, så har fylt på en gang. Betalte 1390 for første sett, også 400 kr for etterfylling ca hver fjerde uke. Er veldig fornøyd, og har ikke brukt øyesminke siden jeg begynte med det. Angående slitasje på egne vipper så faller de naturlig av(med en vippe extention på) og nye vipper vokser stadig ut. Anonymous poster hash: 1e9c9...62d
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #7 Skrevet 7. oktober 2014 ok, så man ser ikke "skalla" ut på øynene når de faller av altså.. Hehe.. Men hva hvis man velger å ikke fylle på igjen? blir det naturlig som før igjen da? ikke ødelagt? dere syns det er verdt pengene? Anonymous poster hash: bc9a9...3bb
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #8 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg er faktisk litt spent på det selv, men hudpleieren sa til meg at det kan føles litt "glissent" i starten etter man slutter med extentions fordi man er vant til lange og fyldige vipper, også kan det ta et par uker før de har vokst seg helt ut igjen. Anonymous poster hash: 1e9c9...62d
klg,2 boys now:) Skrevet 8. oktober 2014 #9 Skrevet 8. oktober 2014 Hvis du lar ext falle helt av,vil det si det samme som at dine egene har naturlig falt av. Tror nok det vil føles veldig kort uansett hvis du har hatt ext i 4-5 uker. Ang lengden på ext velges dette utifra dine egne og hva som er naturlig. Men hvis du velger for lange vil de falle av fortere. Men kjør på og bli fresh til bursdagen din👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå