Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg vet at jeg ikke er den eneste i min situasjon, men hva gjør dere? Det er ikke så lett å finne seg nye venner den dag i dag. Og det er så kjedelig å sitte inne aleine hele tiden :/ Anonymous poster hash: 02dba...4be
eplekart11&snørose14 Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Mine siste venninner fikk jeg gjennom barselgruppa, før det har jeg fått venner gjennom jobben, både min jobb og samboers. Og før det har jeg fått venner gjennom hobby, studier og skole Hvordan er situasjonen din da? Jobb? Studier? Permisjon? ..? Det er jo ofte lettere å bli kjent med noen du møter jevnlig over litt tid, så hva med å melde deg på et av høstens kurs?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Hvor i landet bor du da? Jeg vil gjerne bli kjent. Anonymous poster hash: 868ba...762
me_87 Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg føler jeg er blitt så gammal at ikke lenger nytter å få seg nye venner Er bare 27 år men virker så vanskelig å få venniner nå ettersom jeg er blitt voksen.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 Har du små barn, har du jo den beste inngangsporten som finnes. Når jeg var hjemme med små, ble jeg kjent med andre gjennom barselgruppe, formiddagstreff, babysang og åpen barnehage. Masse lavterskel tilbud! Vi flyttet til nytt sted når barna ble større og jeg begynnte i jobb igjen, og da traff jeg folk via barnehage og barnas fritidsaktiviteter. Bor i en liten bygd, så i starten gikk vi på alt av arranementet/tilstelninger for å få en fot litt innenfor. Så er det bare å hoppe i det, og invitere noen hjem, eller med på tur f.eks. Det er pyton de første gangene, men en må bare gjøre det. Ingenting kommer helt gratis, en må ta initiativ selv. Anonymous poster hash: c5680...e26
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #6 Skrevet 8. oktober 2014 Hvor i landet bor du da? Jeg vil gjerne bli kjent. Anonymous poster hash: 868ba...762 Det hadde vært hyggelig! Jeg bor i Larvik, håper ikke det er for langt unna Anonymous poster hash: 02dba...4be
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #7 Skrevet 8. oktober 2014 Mine siste venninner fikk jeg gjennom barselgruppa, før det har jeg fått venner gjennom jobben, både min jobb og samboers. Og før det har jeg fått venner gjennom hobby, studier og skole Hvordan er situasjonen din da? Jobb? Studier? Permisjon? ..? Det er jo ofte lettere å bli kjent med noen du møter jevnlig over litt tid, så hva med å melde deg på et av høstens kurs? Jobber litt for meg selv med Forever Living, men de jeg er i team med bor så langt unna, så er ikke så mye å hente der heller :-/ Ellers har jeg ikke jobb, studerer ikke. Høstens kurs? Hvordan kurs tenker du på? Har ikke hørt om noe sånt før jeg :/ Anonymous poster hash: 02dba...4be
eplekart11&snørose14 Skrevet 9. oktober 2014 #8 Skrevet 9. oktober 2014 Mine siste venninner fikk jeg gjennom barselgruppa, før det har jeg fått venner gjennom jobben, både min jobb og samboers. Og før det har jeg fått venner gjennom hobby, studier og skole Hvordan er situasjonen din da? Jobb? Studier? Permisjon? ..? Det er jo ofte lettere å bli kjent med noen du møter jevnlig over litt tid, så hva med å melde deg på et av høstens kurs? Jobber litt for meg selv med Forever Living, men de jeg er i team med bor så langt unna, så er ikke så mye å hente der heller :-/ Ellers har jeg ikke jobb, studerer ikke. Høstens kurs? Hvordan kurs tenker du på? Har ikke hørt om noe sånt før jeg :/ Anonymous poster hash: 02dba...4be Tenkte på hobbykurs - type språk-, danse-, kajakkurs. Foreninger og lag starter gjerne opp høstsemesteret nå Om du ikke vil gå på kurs, kanskje barna kan? Ofte blir jo foreldre engasjert - vaffelsteking, fruktsalg osv. Musikkskolen, turn, ballsport, seiling? Men hva med å vurdere utdannelse og/eller mere jobb? Jeg kjenner ikke din bakgrunn, men skjønner det kan bli lange dager uten noe faste innhold!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå