Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Samboeren min er ikke komfortabel med å snakke om følelser. Jeg er romantisk og forteller ofte hva han betyr for meg o.l At jeg elsker han. Liker godt å overraske han. I fjor lagde jeg julekalender til han. Gjemt påskeegg. Slike ting. Vi har nettopp blitt samboere med mine og dine barn. Følger opp barna hans. Ordner hjemme. Lager middag så å si hver dag, siden jeg er hjemme først. Jeg savner å få komplimenter, få høre hva jeg betyr for han osv... Vi har veldig godt sexliv. Men savner nærhet som ikke fører til sex. Det er som oftest jeg som tar intinativ til kyss, klem o.l Vi har det veldig bra sammen ellers. Men jeg savner dette.... Anonymous poster hash: 85328...b37
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Samboeren min er ikke komfortabel med å snakke om følelser. Jeg er romantisk og forteller ofte hva han betyr for meg o.l At jeg elsker han. Liker godt å overraske han. I fjor lagde jeg julekalender til han. Gjemt påskeegg. Slike ting. Vi har nettopp blitt samboere med mine og dine barn. Følger opp barna hans. Ordner hjemme. Lager middag så å si hver dag, siden jeg er hjemme først. Jeg savner å få komplimenter, få høre hva jeg betyr for han osv... Vi har veldig godt sexliv. Men savner nærhet som ikke fører til sex. Det er som oftest jeg som tar intinativ til kyss, klem o.l Vi har det veldig bra sammen ellers. Men jeg savner dette.... Anonymous poster hash: 85328...b37 På ingen måte. Julaften fikk jeg ingen gaver, for han hadde fått ansvar for å kjøpe fra flere og hadde ikke funnet tid.. På bursdagen min møtte jeg han i døra på vei ut. Han hadde ordnet seg selv noe kjapt og spise og jeg måtte lage mat til meg og barnet. Vasket hus til elleve på kvelden. Anonymous poster hash: cce20...94a
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Han sender meg mld hver dag hvor han skriver ting ala: Ha en fin dag min sjelevenn. Jeg elsker deg med hele meg osv. Han klemmer, kysser og tar på meg ofte. Er jeg litt lei meg eller har en mindre god dag så tar han rundt meg, setter meg ned og tvinger meg til å snakke om hva som plager meg. Er d pms så masserer han korsryggen min etc. Han sier til meg hele tiden at vi to fikser alt sammen. Han dømmer meg aldri, sier fine oppmuntrende ting ofte, hjelper meg med alt. Han drar i butikken og kjøper Pepsi Max bokser til meg som alltid er kalde i kjøleskapet. Han lager mat til oss, og er generelt bare utrolig omtenksom, generøs og snill. Han tjener veldig bra, men huset står likt på oss begge. Han betaler alle våre regninger og det er aldri problem å spørre etter penger. Min lønn ( er selv godt utdanna) går til mat, barna og meg. I tillegg er han dødskjekk!!! Sånn at jentene blir rare rundt han. Han er bare ALT! Aldri sur, bare grei, omgjengelig og snill! Godt sexliv!!! Alt er bra med han.. Og jeg har det TOPP! Anonymous poster hash: ef26a...788
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå