Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 http://www.seher.no/kjendis/7th-heaven-pappa-innr-mmer-overgrep-p-barn-74823 Moralens pappa på tv, drittsekk i virkeligheten. Anonymous poster hash: 656dc...0b1
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Sjokkert Skinnet bedrar, syns han ser så snill ut. Anonymous poster hash: 17637...463
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Sjokkert Skinnet bedrar, syns han ser så snill ut. Anonymous poster hash: 17637...463 Enig. Jeg har nesten trodd han er like god og snill som i serien, men så er han egentlig pedofil. Sjokkert selv Hi Anonymous poster hash: 656dc...0b1
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Men sexy er han dog! Anonymous poster hash: 26de0...dcd
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 Uff, stakkars barn! Har alltid sett på ham som en sympatisk fyr. Skinnet bedrar tydeligvis Anonymous poster hash: ef561...b1e
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #6 Skrevet 7. oktober 2014 Da hadde jeg rett i vibbene jeg fikk fra han. Hadde det på følelsen Anonymous poster hash: 9b76f...187
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #7 Skrevet 7. oktober 2014 Hva?? Det hadde jeg aldri trodd! Anonymous poster hash: 6ed08...81e
*Yuna* Skrevet 7. oktober 2014 #8 Skrevet 7. oktober 2014 Dette hadde ikke jeg trodd heller! Syns han virket snill og sympatisk.
SuperFries Skrevet 7. oktober 2014 #9 Skrevet 7. oktober 2014 Nå er ikke dette verdens mest sikre nettsted som melder dette, så kanskje man ikke skal dømme på forhånd?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #10 Skrevet 7. oktober 2014 Hvordan ser en pedofil ut da? De er noen jævler og psykopater så de er helt sikkert flinke til å virke sjarmerende utad. Æsj!!! Blir kvalm! Alle pedofile skulle fått straff så det holdt. Anonymous poster hash: 151a4...4f9
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #11 Skrevet 7. oktober 2014 Mindblown! Det er ganske sjokkerende. Skal ikke skuespilleren på rollen, med andre ord. Anonymous poster hash: bcb71...145
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #12 Skrevet 7. oktober 2014 Mindblown! Det er ganske sjokkerende. Skal ikke skuespilleren på rollen, med andre ord. Anonymous poster hash: bcb71...145 eller skul? Anonymous poster hash: 26de0...dcd
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #13 Skrevet 7. oktober 2014 Han???? Sjokkert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: e91ba...ae1
☆☆☆ Skrevet 7. oktober 2014 #14 Skrevet 7. oktober 2014 Som vi veit er alt som står i se og hør heilt sant. Trur faktisk eg avventar ein dom før eg meinar så mykje om han.
Gjest gangstersquad Skrevet 7. oktober 2014 #15 Skrevet 7. oktober 2014 Hæ? HVA!? Nå skal jeg ALDRI (!!!) se på 7th heaven igjen, GRØSS!!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #16 Skrevet 7. oktober 2014 Nei, ham har ikke innrømmet overgrep!! Lær dere å lese 'a NOEN har visket om at ett visstnok finner et eller annet gammelt hemmelig opptak fra en eller annen samtale med en terapeut hvor han kanskje innrømmer en form for overgrep. Men journalisten har ikke sagt at han har hørt opptaket, ingen har innrømmet at opptaket finnes, fyren selv har ikke innrømmet noen ting! Denne historien er dessuten "lekket" midt i et såkalt skittent skilsmisseoppgjør......... Tabloidjournalistikken lenge leve......!! Anonymous poster hash: d71c4...d1d
Jordbærblomst Skrevet 7. oktober 2014 #17 Skrevet 7. oktober 2014 Nei, ham har ikke innrømmet overgrep!! Lær dere å lese 'a NOEN har visket om at ett visstnok finner et eller annet gammelt hemmelig opptak fra en eller annen samtale med en terapeut hvor han kanskje innrømmer en form for overgrep. Men journalisten har ikke sagt at han har hørt opptaket, ingen har innrømmet at opptaket finnes, fyren selv har ikke innrømmet noen ting! Denne historien er dessuten "lekket" midt i et såkalt skittent skilsmisseoppgjør......... Tabloidjournalistikken lenge leve......!! Anonymous poster hash: d71c4...d1d Feil! Opptaket ligger tilgjengelig på tmz sine sider! Jeg hørte det nettopp, og jo han innrømmer det på opptaket. Det er kvalmt! Ikke minst sjokkerende!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #18 Skrevet 7. oktober 2014 LYDOPPTAKET LIGGER UTE HER, trykk på bildet. http://m.tmz.com/#Article/2014/10/07/stephen-collins-child-molestation-7th-heaven-audio-tape-nypd-investigation Anonymous poster hash: 656dc...0b1
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #19 Skrevet 7. oktober 2014 Nei, ham har ikke innrømmet overgrep!! Lær dere å lese 'a NOEN har visket om at ett visstnok finner et eller annet gammelt hemmelig opptak fra en eller annen samtale med en terapeut hvor han kanskje innrømmer en form for overgrep. Men journalisten har ikke sagt at han har hørt opptaket, ingen har innrømmet at opptaket finnes, fyren selv har ikke innrømmet noen ting! Denne historien er dessuten "lekket" midt i et såkalt skittent skilsmisseoppgjør......... Tabloidjournalistikken lenge leve......!! Anonymous poster hash: d71c4...d1d Hør på lydopptaket selv å bedøm om du syntes han er like uskyldig . http://m.tmz.com/#Article/2014/10/07/stephen-collins-child-molestation-7th-heaven-audio-tape-nypd-investigation Hi Anonymous poster hash: 656dc...0b1
kristinehufine Skrevet 7. oktober 2014 #20 Skrevet 7. oktober 2014 Men sexy er han dog! Anonymous poster hash: 26de0...dcd Tenk å kommentere at en pedofil er sexy? Tror ikke de jentene er enige!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #21 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg er ikke overrasket. Han spiller rollen sin som bedrevitende pastor så godt! (Og jeg trekker paralleller til virkeligheten her uten å si det høyt. Det er jo ikke lov, er det vel?) Anonymous poster hash: 95aba...fa7
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #22 Skrevet 7. oktober 2014 Nei, ham har ikke innrømmet overgrep!! Lær dere å lese 'a NOEN har visket om at ett visstnok finner et eller annet gammelt hemmelig opptak fra en eller annen samtale med en terapeut hvor han kanskje innrømmer en form for overgrep. Men journalisten har ikke sagt at han har hørt opptaket, ingen har innrømmet at opptaket finnes, fyren selv har ikke innrømmet noen ting! Denne historien er dessuten "lekket" midt i et såkalt skittent skilsmisseoppgjør......... Tabloidjournalistikken lenge leve......!!Anonymous poster hash: d71c4...d1d Feil! Opptaket ligger tilgjengelig på tmz sine sider! Jeg hørte det nettopp, og jo han innrømmer det på opptaket. Det er kvalmt! Ikke minst sjokkerende! Og du VET at der er han på dette lydopptsket?? Du VET at klippet ikke er manipulert eller redigert? DU vet også selvsagt hvordan TMZ har fått tak i dette lydopptsket, hvem som har distribuert det, hvem som faktisk har gjot opptaket, når det ble gjort. Hvem som snakker osv osv osv? TMZ er blant de værste tabloidene. Man kan jo undres hvorfor dette opptaket havnet hos de og ikke hos en dommer?? Anonymous poster hash: d71c4...d1d
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #23 Skrevet 7. oktober 2014 Folk må lære seg at pedofile ofte framstår som veldig hyggelige, og ofte kan bære hyggelige på andre måter. Familien til faren til ei venninne av meg tror fortsatt ikke på det han gjorde mot henne da hun var liten fordi "han er jo så snill og mild" og han alltid hadde vært så snill og omsorgsfull med dyr osv.. Han framstår som er vedig hyggelig mann. Det samme sa jo folk om Breivik, han framsto jo som en ganske grei gutt.. Så ikke vær så naive folkens Anonymous poster hash: 20abb...ea4
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #24 Skrevet 7. oktober 2014 Ikke overrasket. Fikk rare vibber av den mannen Anonymous poster hash: 2c6d0...ae3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå