Gå til innhold

Hvilket jentenavn passer sammen med Nelle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som vi sliter, TOTALT uenige på navn! Jeg liker navnene som er litt spesielle, mens mannen bare elsker topp 10 (Emma, Sara, Sofie osv). Jeg blir gal! 

Kom med navneforslag, plis!

Anonymous poster hash: 4294c...721
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor kom Nelle inn i bildet?

Søsken? Eller mellomnavn?

Anonymous poster hash: 644d3...b61

Skrevet

Nelle Sofie? :-p

Anonymous poster hash: 490d5...a28
Skrevet

Nelle høres rart ut. Som en slags blanding/feilstaving av andre navn?

Skrevet

Du vet at nelle er en type utslett?

Jeg får f.eks. av og til neller når jeg spiser jordbær ;)

Anonymous poster hash: f1bcd...088
Skrevet

Nelle elle melle?

Anonymous poster hash: 65ca7...bd9

Skrevet

Elle Nelle

Anonymous poster hash: 9a221...d62

Skrevet

Hvordan uttales Nelle? Er den siste e'en stum?

Anonymous poster hash: 593c0...b9b
Skrevet

Nille ?

Anonymous poster hash: 9bf08...dec

Skrevet

Er Nelle litt av ei snelle?

Anonymous poster hash: 1a831...9d5

• 4 uker senere...
Skrevet

Storesøster heter Nelle, men det kom tydeligvis ikke så godt frem. Håper virkelig ikke dere viderefører mobbingen av navn til deres barn. Ikke rart det er mye mobbinng rundt omkring når ikke foreldre selv klarer å unngå det... Jeg blir trist av dere, virkelig!

Hi

Skrevet

Nelle eller Nell(=stum e)? Litt nysgjerring, berre.

Forslag:

Johanne og Nelle

Elea og Nelle

Elena og Nelle

Moa og Nelle

Lydia og Nelle

Una og Nelle

Anonymous poster hash: 144c6...220
Skrevet

Storesøster heter Nelle, men det kom tydeligvis ikke så godt frem. Håper virkelig ikke dere viderefører mobbingen av navn til deres barn. Ikke rart det er mye mobbinng rundt omkring når ikke foreldre selv klarer å unngå det... Jeg blir trist av dere, virkelig!

Hi

Feilstaving her , håper jeg! Barnet går ikke rundt og heter Nelle, på ordentlig? I så fall; stakkars barn! La nå i det minste barna få NAVN!

Anonymous poster hash: 5db73...918

Skrevet

Hi

Feilstaving her , håper jeg! Barnet går ikke rundt og heter Nelle, på ordentlig? I så fall; stakkars barn! La nå i det minste barna få NAVN!

Det er da et navn! Mannens bestemor het Nelle. Ble uttalt rett frem. Jeg synes mange jentenavn passer til!
Skrevet

Hi

Skjerp deg.

Skrevet

Hvordan uttaler du Nelle? Er e'en på slutten stum som i Nell, eller uttales den?

Anonymous poster hash: dbb32...beb

Skrevet

Nelle er jo et kjempefint navn :)

Forslag:

Cora

Henny

Vilma

Kaisa

Nora

Anonymous poster hash: 17a98...dab
Skrevet

Herregud hva feiler dere voksne damer. Håper dere lærer barna deres bedre.. Ikke rart det fins mobbing nei. Nelle er nydelig. Vurderer det til vår lille jente på vei😄😄 navn jeg synes passer: ada, agnes, olava, tomine, bertine, una/e, synna, olivia, fiona, sanne og ulva. Lykke til med navnevalg😄

Anonymous poster hash: b76bb...2d1

Skrevet

Hvorfor må søskennavn 'passe sammen'?

Anonymous poster hash: 3988f...5f7

Skrevet

Vi uttaler det rett frem, slik det skrives :) Nelle er et ganske så gammelt navn, men få som heter det. Jenta vår er oppkalt etter et familiemedlem, og i våre øyne kunne hun ikke hatt ett annet navn!

Men til dere siste her, tusen takk for mange fine navneforslag. Flere som falt i smak hos meg!

Hi

Skrevet

Vi uttaler det rett frem, slik det skrives :) Nelle er et ganske så gammelt navn, men få som heter det. Jenta vår er oppkalt etter et familiemedlem, og i våre øyne kunne hun ikke hatt ett annet navn!

Men til dere siste her, tusen takk for mange fine navneforslag. Flere som falt i smak hos meg!

Hi

Petra?

Anonymous poster hash: 0f37a...8ac

Skrevet

HiAnonymous poster hash: 4294c...721

Petra?Anonymous poster hash: 0f37a...8ac

Det må jo bli Ea . Det synes jeg er fint ;-)

Skrevet

Synes Nelle er et nydelig navn. Jenta vår heter Mali, som er et navn som ble mye brukt i Norge på 1800 tallet. Andre gamle norske navn som jeg synes kan passe til Nelle: Ella, Aline/a, Elida, Alida, Selma, Ada, Oline, Petra, Mathea, Lilli, Kaja, Marie...

Anonymous poster hash: 272d3...d68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...