Gå til innhold

Kun 1 daghvil, 11 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke jenta mi til å sove 2 hviler lenger! Sover i b.hage 1,5 time og 11 timer om natta. Er dette virkelig nok? Hun er våken fra 12-19, syns det er forferdelig lenge?!

Anonymous poster hash: 6e1a2...cb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn er like forskjellige som oss voksne. En dag hvil er da mer enn nok. Ro ned!

Anonymous poster hash: 79906...f2f

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Da min eldste var elleve mnd fikk jeg han ikke til å sove på dagtid i det hele tatt. Mest sannsynlig får ungen mer enn nok søvn om du ikke merker noe annet på barnet ;)

Skrevet

Alle mine 3 barn gikk over til 1 hvil om dagen da de var rundt 8mndr.
Prøvde spsielt å "Presse" minsten til å ha to hviler, men det gikk ikke bra.
Han sovnet jo ikke før langt på kveld/natt. Så da måtte jeg innse at enhvilstiden var komet for å bli.

Skrevet

min sover forskjellig mengde på dagen alt fra 2 x 40 min til 2-3 timer + 40 min

2 dupper.. og fra 19-7 om natten

Jenta vår sov en dupp på rundt en time og 12- 13 timer om natten da hun var 11mnd

Anonymous poster hash: 2ac3f...bb8
Skrevet

Helt "normalt". Ville kanskje prøvd å la daghvilen bli litt senere, så det ikke ble så mange timer før leggetid om kvelden...

Anonymous poster hash: 7d14d...483
Skrevet

Min på 10 mnd sover kun en gang, men sover 13-14 timer per natt. Hun våkner ca kl 8 og sover igjen ca 10.30 og sover da til alt mellom 12-14.

Anonymous poster hash: 8e066...71f

Skrevet

Våre to gikk ned til kun en soving på dagen da de var henholdsvis 8 og 9 mnd. De sov da mellom 30 min og 1 time.

Unger er forskjellige.

Skulle gjerne ønsket de sov mer, men de var aldri noen sove babyer.

Anonymous poster hash: 80a23...85c
Skrevet

Min var ikke større når han sov en dagslur,men ikke så lite

Skrevet

På den alderen sov min 2 x 1,5 time på dagen, men bare 9 timer på natten, så mindre timer totalt. Det var nok for han. :)

Anonymous poster hash: 16377...d84
Skrevet

Det er da ikke lite, det, hi. Min eldste sov 2*15 min på dagen på den tiden, og ca 10-11 timer på natta. Yngste sover mye mer, ca 1,5 time på dagen, og 11-12 timer på natta.

Anonymous poster hash: b62cb...e5d

Skrevet

Min gikk ned til 1 dupp når hun var nesten 9 mnd.

Nå er hun snart 10 mnd og sover opp til 3 timer midt på dagen og 12-13 timer om natten. Har alltid sovet mye. Men 2 dupper sluttet plutselig å fungere.

Skrevet

Hadde hun bare vært fornøyd, ville det ikke vært noe problem.

Men fra 16.00 og utover er hun overtrett og grinete helt til legging mellom 18 og 19.. Og de dagene vi legger henne 18, våkner hun halv 5 😕

Skrevet

Vi har en på 9 mnd som sover en og en "halv" lur. Hun trenger en dupp til i 4 tiden, og får hun ikke denne blir hun helt desperat, og ufattelig grinete. Kan ikke la henne sove eks 30 min, da sovner hun ikke før sent på kvelden. Prøvde oss forsiktig frem med å la henne sove 10-15 min. Synes det er fælt å vekke henne, men hun takler det fint. Da legger hun seg til normal tid. Slik har vi løst det.

Anonymous poster hash: 4d7b4...776

Skrevet

Vi har en på 9 mnd som sover en og en "halv" lur. Hun trenger en dupp til i 4 tiden, og får hun ikke denne blir hun helt desperat, og ufattelig grinete. Kan ikke la henne sove eks 30 min, da sovner hun ikke før sent på kvelden. Prøvde oss forsiktig frem med å la henne sove 10-15 min. Synes det er fælt å vekke henne, men hun takler det fint. Da legger hun seg til normal tid. Slik har vi løst det.

Anonymous poster hash: 4d7b4...776

Det hørtes jo ikke så dumt ut, kanskje vi skal prøve det 😉 Hvor lang er den første hvilen og når legges hun på kvelden?

Skrevet

Min på 11 mnd sover 11-12 timer natt og har 2 dupper på dagtid som hver er på 2-2,5 time.

Anonymous poster hash: b8f61...587

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...