Gå til innhold

Kom gjerne med GODE argumenter for å male furupanelet

Anbefalte innlegg

Skrevet

på jobb!! PLEASE :-)

Jobber på ett skolebibliotek med myyyyyye umalt furu panel. De fleste er vel egentlig enig i at dette er stygt?! Har så lyst å få det malt lyst og trenger flere "gode" argumenter enn at de bare er stygt! Har fått ny inspektør på jobb som også synes det er grusomt, så har egentlig en del av ledelsen "med på laget", problemet er jo at det er kostbart. Det er ett stort bibliotek og vi er inne i en innsparings periode.(Kanskje oppussing går av en annen lomme, ikke vet jeg..)

MEN vaskedamen var innom og vi kom tilfeldigvis innpå dette. Hun sa blant at det er vanskelig å gjøre rent, og de nærmest har gitt opp og vaske veggene. Det var derfor de fikk malt panelet i korridorene for at det skulle være lettere å holde rent. Føler at støvet fester seg bedre på "ubehandlet" furu? Stemmer det? Det hadde være topp om du kunne gi meg dine argumenter som jeg kan bringe videre :-)

Anonymous poster hash: b63ca...b2c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er billig fornying. Og det trengs innimellom.

Skrevet

Absolutt enig i at det er enklere å holde det rent når det er malt!

I tillegg mørkner det ubehandlete treet over årene og da blir det ofte en litt tung/huleaktig atmosfere i rommet. Det kan hjelpe veldig på humøret (og arbeidsmiljøet) å male veggene.

Lykke til! :)

Skrevet

Det stjeler lys. Det er det viktigste argumentet.

Anonymous poster hash: e1775...058
Skrevet

Tusen takk for svar! Disse argumentene skal ABSOLUTT tas med :-) Kom gjerne med flere argumenter :-) HI

Skrevet

Etter at jeg har vært borte lenge som feks sommerferie eller permisjon, nyser jeg veldig mye de første ukene på jobb. Jeg er ikke allergisk og dette kan like godt komme av støvete bøker. Men jeg er FULLSTENDIG overbevist om dette har med dårlig renhold på jobb. Er dette ett argument som kan tas med? HI

Skrevet

Opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...