Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Kan velge en av de gjennom jobben min, men hvilken er best. Iphone er jo apple, men ser at xperia z3 er vanntett, har større skjerm mye bedre batteritid + utvidbart minne med minnekort osv. Veldig fristet å sattse på xperia z3. Hva tror dere? http://www.sonymobile.com/no/products/phones/xperia-z3/ http://store.apple.com/no/buy-iphone/iphone6 Anonymous poster hash: c7537...554
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har xperia z3 compact, fordi det er den eneste kompakttelefonen på markedet av nyere dato som faktisk har samme egenskaper som storebror. Jeg er veldig fornøyd med xperia ihvertfall, og superfornøyd med at man kan få en kompakttelefon hvor de ikke har fjernet teknologi selv om den er gjort mindre. Jeg orker ikke disse store nettbrettene av noen telefoner i lomma, til de tingene jeg trenger stor skjerm har jeg et nettbrett. Iphone 6 vil jeg overhodet ikke ha. Anonymous poster hash: 0dbf1...ec5
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Takk for tilbakemelding:) Jeg liker de store skjermene da, men er litt usikker. Eller, egentlig burde jeg nok bare tatt xperia z3, men så er det noe med at den andre er jo en IPHONE. Sikkert dumt av meg å tenke slikt, men vil ikke angre. Flere som har tanker om dette? Anonymous poster hash: c7537...554
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Ser foresten at z3 og z3 compact ikke er helt like. Compact har mindre ram 2GB mot 3GB og litt mindre batteri. Uansett er det sikkert ikke merkbart. Anonymous poster hash: c7537...554
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 Z3 er helt fantastisk. Mannen fikk akkurat den og telefonen har et kjempebra kamera med over 20 megapixler. Den har mye duppeditter og dippedarier. Han er ihvertfall kjempefornøyd og jeg er misunnelig. Har note 2 selv Anonymous poster hash: 3ea72...c65
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #6 Skrevet 7. oktober 2014 iBend 6 er ingenting å ha, vertfall Anonymous poster hash: d9ab5...9c1
Tjofsen Skrevet 7. oktober 2014 #7 Skrevet 7. oktober 2014 Gå for Z3 og hold deg unna de råtne eplene. Jeg er kjempefornøyd med Xperia.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #8 Skrevet 7. oktober 2014 Nå har jeg ikke prøvd iPhone 6 eller Xperia z3. Men nr 4 og z1. Xperia vinner overlegent over iphone spør du meg! Anonymous poster hash: 9ce05...6d6
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #9 Skrevet 7. oktober 2014 Styr unna iphone rælet!! Anonymous poster hash: fb310...ad4
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #10 Skrevet 7. oktober 2014 Styr langt unna epleproduktene! Ræl! Anonymous poster hash: 2c84c...441
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #11 Skrevet 7. oktober 2014 Iphone 6 oc course... Er ikke noe konkurranse en gang mellom de to Anonymous poster hash: 92838...483
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #12 Skrevet 7. oktober 2014 Har nå ringt litt rundt til butikker som har begge. Alle sier det samme, Xperia er best med tanke på ytelse, vanntett, best skjerm, best kamera, dobbelt så lang batteritid+++, men at Iphone ser penest ut rent design messig. Da er jeg ikke i tvil lenger, det blir Xperia på meg, liker godt designet til den også jeg Anonymous poster hash: c7537...554
Optatium Skrevet 7. oktober 2014 #13 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg elsker min iPhone 6, men så har jeg gjennomført apple i alt vi har. Syns det er et godt og fint produkt, og det der med bøying er jo bare tull! 6 av hvor mange telefoner som er solgt på verdensmarkedet? Jeg liker brukervennligheten, elsker den store skjermen og den lette vekten, flotte bilder og god skjermkvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå