Gå til innhold

Iphone 6 eller Xperia z3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har xperia z3 compact, fordi det er den eneste kompakttelefonen på markedet av nyere dato som faktisk har samme egenskaper som storebror. Jeg er veldig fornøyd med xperia ihvertfall, og superfornøyd med at man kan få en kompakttelefon hvor de ikke har fjernet teknologi selv om den er gjort mindre. Jeg orker ikke disse store nettbrettene av noen telefoner i lomma, til de tingene jeg trenger stor skjerm har jeg et nettbrett.

 

Iphone 6 vil jeg overhodet ikke ha.



Anonymous poster hash: 0dbf1...ec5
Skrevet

Takk for tilbakemelding:) Jeg liker de store skjermene da, men er litt usikker. Eller, egentlig burde jeg nok bare tatt xperia z3, men så er det noe med at den andre er jo en IPHONE. Sikkert dumt av meg å tenke slikt, men vil ikke angre. Flere som har tanker om dette?



Anonymous poster hash: c7537...554
Skrevet

Ser foresten at z3 og z3 compact ikke er helt like. Compact har mindre ram 2GB mot 3GB og litt mindre batteri. Uansett er det sikkert ikke merkbart.



Anonymous poster hash: c7537...554
Skrevet

Z3 er helt fantastisk. Mannen fikk akkurat den og telefonen har et kjempebra kamera med over 20 megapixler. Den har mye duppeditter og dippedarier. Han er ihvertfall kjempefornøyd og jeg er misunnelig. Har note 2 selv ;)

 

Anonymous poster hash: 3ea72...c65

Skrevet

iBend 6 er ingenting å ha, vertfall 



Anonymous poster hash: d9ab5...9c1
Skrevet

Gå for Z3 og hold deg unna de råtne eplene. Jeg er kjempefornøyd med Xperia.

Skrevet

Nå har jeg ikke prøvd iPhone 6 eller Xperia z3. Men nr 4 og z1. Xperia vinner overlegent over iphone spør du meg!



Anonymous poster hash: 9ce05...6d6
Skrevet

Styr unna iphone rælet!!

 

Anonymous poster hash: fb310...ad4

Skrevet

Styr langt unna epleproduktene! Ræl!

 

Anonymous poster hash: 2c84c...441

Skrevet

Iphone 6 oc course... Er ikke noe konkurranse en gang mellom de to

 

Anonymous poster hash: 92838...483

Skrevet

Har nå ringt litt rundt til butikker som har begge. Alle sier det samme, Xperia er best med tanke på ytelse, vanntett, best skjerm, best kamera, dobbelt så lang batteritid+++, men at Iphone ser penest ut rent design messig. Da er jeg ikke i tvil lenger, det blir Xperia på meg, liker godt designet til den også jeg :)



Anonymous poster hash: c7537...554
Skrevet

Jeg elsker min iPhone 6, men så har jeg gjennomført apple i alt vi har.

Syns det er et godt og fint produkt, og det der med bøying er jo bare tull! 6 av hvor mange telefoner som er solgt på verdensmarkedet?

Jeg liker brukervennligheten, elsker den store skjermen og den lette vekten, flotte bilder og god skjermkvalitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...