Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 All ære til at dere gjør det. Vet mange er oppriktig interessertei andres barn også, flott! Det er en viktig jobb, jeg er glad for at mange ønsker å jobbe i barnehage. Jeg var på utplassering i barnehage nylig, og fant ut at det ikke er noe for meg. Det var så feil som det kan få blitt. Jeg tenkte at det må være en relativt enkel jobb, men man skal jammen meg passe til jobben fant jeg ut! Jeg er flink med barn, kreativ og litt barnslig, men jeg får ingenting ut av å være med eller hjelpe andres barn. Det var en rar følelse. Jeg ville virkelig gi det en sjanse, men nei. Så takk til alle dere ANDRE som velger og liker å jobbe med barna i barnehagen Anonymous poster hash: 824b6...031
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Takk for at du ser at det ikke er en enkel jobb. Det er ikke enkelt, og det er ikke for alle. Anonymous poster hash: 64cb0...fe5
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg tenker at alle jobber er slik at de ikke er for alle. Vi er heldigvis ulike, interesserer oss for ulike ting og liker ulike ting. Jeg har bachelor i barnevern, og kunne ikke tenkt meg annen jobb enn i bhg. Elsker det! De faglige utfordringene, de ulike barna, samarbeid med andre etater, drøftinger med kollegaer, samarbeid med foreldre, relasjonsdanning med barna +++ Jeg er svært takknemmelig for at noen feks jobber på kontor. Det hadde jeg aaaaldri klart! :-) Anonymous poster hash: 9d18d...11f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå