Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Vi bor i en liten leilighet å deler soverrom jeg, samboeren og datteren på 4. Så kommer problemet... Jenta vår har søvnapne og lager selvfølgelig en del lyd noe samboeren er svært tander på. Han blir ikke sur eller noe sånt, men det ender med at han ligger våken. Hun står også opp flere ganger på natta ettersom hun ikke klarer å puste å kommer da i vår seng, sender jeg henne tilbake blir det ramaskrik. INGEN av oss sover skikkelig I det siste har jeg funnet ut at det enkleste er at vi alle legger oss samtidig, mannen på soverrommet, mens jeg og jenta sover på sovesofaen på stua Vurderer nesten å kaste ut sofaen og heller skaffe ei dobbeltseng... Det enkleste hadde vært at jeg og jenta sov på soverommet og han på stua, men jeg må opp så mange ganger på natta pga ungen må ha noe å drikke eller at hun kaster opp pga snorkinga så da blir det mest skånsomt at vi ligger på stua.. Vi har prøvd å bytte litt på det, men ungen er kun på utkikk etter MEG og finner hun ikke meg blir hun helt hysterisk.Hva kan vi gjøre?? Anonymous poster hash: d485b...304
PrinsesseHengepupp Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Økonomi og praktiske hindringer til tross, jeg hadde satt himmel og jord i bevegelse for å finne en leilighet med to soverom, først som sist. Forstår at datteren din ikke kan sove alene(?), men dere må få hverdagen til å gå rundt, og det innebærer at dere alle tre får den søvnen dere trenger. Og "løsningen" med sovesofa vil ikke, som du allerede har erfart, fungere over tid. Får dere to soverom kan dere i langt større grad regulere leggetid og søvn, og dere vil få rom for privatliv, både du og kjæresten, men også jenta som begynner å bli stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå