Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Har nytt hus, hadde god jobb og fikk barn for 1,5 år siden. Har lenge vært sliten på/av jobben, og ble nærmest presset til å si opp da vi ikke har rom for sykemeldinger på jobb.. Nå sitter jeg her da, uten jobb og fremdeles sliten og syk, og det viser seg at jeg må utredes for diverse sykdommer! Hvordan skal vi klare oss nå, selge hus og bil? Ser ingen ende på elendigheten 😕 Anonymous poster hash: 44ae9...6a2
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Man skal ikke sparke folk som ligger nede, men jeg må jo bare si at du har vært utrolig dum. Hvordan kunne du la deg presse til å si opp? Ikke rom for sykemeldinger på jobb er jo helt latterlig, hadde du blitt sykemeldt måtte de bare ha forholdt seg til det! Men gjort er gjort og spist er spist som det heter, og du får ikke gjort om igjen valget ditt om å si opp. Men er du virkelig syk og skal utredes for sykdom må du snakke med de hos nav, du kan f.eks søke om arbeidsavklaringspenger selv om du ikke har jobb. Be om et møte du, og hør om du kan få noen form for hjelp. Skikkelig kjip situasjon du har havnet i og jeg føler med deg, håper det ordner seg for deg. Anonymous poster hash: 8ec09...bda
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 https://www.nav.no/no/Person/Arbeid/Sykmeldt+og+arbeidsavklaringspenger/Arbeidsavklaringspenger+(AAP).217377.cms Anonymous poster hash: 8ec09...bda
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Man skal ikke sparke folk som ligger nede, men jeg må jo bare si at du har vært utrolig dum. Hvordan kunne du la deg presse til å si opp? Ikke rom for sykemeldinger på jobb er jo helt latterlig, hadde du blitt sykemeldt måtte de bare ha forholdt seg til det! Men gjort er gjort og spist er spist som det heter, og du får ikke gjort om igjen valget ditt om å si opp. Men er du virkelig syk og skal utredes for sykdom må du snakke med de hos nav, du kan f.eks søke om arbeidsavklaringspenger selv om du ikke har jobb. Be om et møte du, og hør om du kan få noen form for hjelp. Skikkelig kjip situasjon du har havnet i og jeg føler med deg, håper det ordner seg for deg. Anonymous poster hash: 8ec09...bda Jeg vet, jeg har dummet meg skikkelig ut 😔 Planen var at jeg skulle begynne på skole heller enn å jobbe, men så var jeg for syk til det også. Takk, jeg håper det ordner seg jeg også, spesielt for barnet sin skyld. Anonymous poster hash: 44ae9...6a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå