Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Er helt tom for ideer.. Anonymous poster hash: e4b9b...065
Mizfit Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Laks og cherrytomater i ovnen, serveres med fullkornspenne og pesto. Kjapt, sunt og knallgodt Endret 7. oktober 2014 av Mizfit
*Yuna* Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Pasta med biffstrimler, soltørka tomater og pesto
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Vi skal ha pølsegrateng i dag. Lager hvisaus som jeg krydrer godt, lar pølsene koke litt i sausen. Makaroni koker jeg å har oppi kaserollen med sausen og pølsene sammen med brokoli, gulerot, paprika og purreløk. Blander det sammen før jeg har det over i en ildfast form, legger på litt ost før det settes i ovnen til osten er gylden. Anonymous poster hash: 5be5d...077
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 I går hadde vi kjøttkaker, kokte poteter, brun saus og grønnsaker. Siden vi har en travel dag med fritidsaktiviteter i dag kokte jeg altfor mange poteter og stekte altfor mange kjøttkaker i går. I dag kutter jeg da resten av potetene og kjøttkakene i terninger, steker de i panna og serverer med speilegg. Enkel middag i dag med andre ord Anonymous poster hash: 28490...9a6
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #6 Skrevet 7. oktober 2014 Chili con carne? Anonymous poster hash: fda2a...cf4
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #7 Skrevet 7. oktober 2014 Vi skal ha kyllingsuppe med epler og karri i dag, sykt godt!! ( selvfølgelig også med ferske hvitløksbaguetter eller rundstykker) Her er en oppskrift som ligner litt på min: http://www.tine.no/oppskrifter/middag-og-hovedretter/supper/hot-kyllingsuppe Anonymous poster hash: bba56...ea4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå