Gå til innhold

Stortinget har bestemt at

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glemte timer på sjukehus blir no fra 340 til 620 kr. Kva synest dokke ?

Anonymous poster hash: 5e9cc...23e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjelder det for utviklingssamtaler på skolen også?

Anonymous poster hash: 763e5...aa4

Skrevet

Helt ok. Ganske sløvt å glemme timer og en forferdelig sløsing av ressurser. Er man så sløv bør man ta regningen for det selv.

Anonymous poster hash: 29ba6...cbc

Skrevet

Helt greit. Vi har et utrolig bra helsetilbud som er gratis. Da skulle det bare mangle om ikke vi kunne ta ansvaret for å avbestille timer vi ikke kommer til å bruke, eller evt ta kostnaden det innebærer om vi ikke dukkeropp som avtalt.

Anonymous poster hash: 64626...f57

Skrevet

Syns det er en ganske stram pris.

Jeg fikk en purring pga "glemt" time en gang i fjor. Problemet er at jeg aldri fikk innkalling! Var litt krangling og jeg har begynt å høre med sykehus når jeg vet at fastlegen henviser meg. I det siste får jeg heldigvis en påminnelse på sms 1-2 dager før timen, det er det beste (og enkleste).

Skrevet

Syntes det er helt greit jeg!

Anonymous poster hash: c1363...539

Skrevet

Forstår jo hvorfor, siden mange uteblir fra timene, men da synes jeg de må ha et system med sms-varsling i tillegg til innkallelse i brevform. For jeg opplevde i sommer å bli kalt inn med så kort dato at jeg misset timen pga jeg var bortreist den dagen. Fikk brevet i postkassa bare to dager før tima, kom hjem samme dag som tima. Hadde jeg fått et varsel på sms kunne jeg i det minste rukket å si fra meg timen for å unngå gebyret, eller sørget for hjemreisen en dag før.

Mange andre glemmer faktisk timene sine, og en påminnelse er supert.

Skrevet

Helt greit. Det vil kanskje få ned ventetiden noen steder. Hvis det fører til at folk blir flinkere til å møte til timene sine, og ikke må få ny time 3 ganger.

Skrevet

Helt supert, faktisk! Et fint tiltak for å gjøre noe med den enorme sløsingen av resurser avglemte timer er!

Anonymous poster hash: bb556...69c

Skrevet

På en måte er det greit, men da bør det også etterstebes å være på tida selv. For er fryktelig irriterende å ha en time på f.eks 10:20 også er man der som regel noen minutter før, men kommer like forbanna ikke inn til legen før over en halv time etter avsatt time. 

Anonymous poster hash: e4985...584
Skrevet

Syns det er bra jeg.

Mange som ikke møter opp uten å gi beskjed.

Disse timene kunne andre benyttet seg av.

Skrevet

Veldig ok. Burde vært for foreldre som glemmer konferansetimer på skolen også.

Skrevet

Veldig ok. Burde vært for foreldre som glemmer konferansetimer på skolen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...