Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Glemte timer på sjukehus blir no fra 340 til 620 kr. Kva synest dokke ? Anonymous poster hash: 5e9cc...23e
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Gjelder det for utviklingssamtaler på skolen også? Anonymous poster hash: 763e5...aa4
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Helt ok. Ganske sløvt å glemme timer og en forferdelig sløsing av ressurser. Er man så sløv bør man ta regningen for det selv. Anonymous poster hash: 29ba6...cbc
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Helt greit. Vi har et utrolig bra helsetilbud som er gratis. Da skulle det bare mangle om ikke vi kunne ta ansvaret for å avbestille timer vi ikke kommer til å bruke, eller evt ta kostnaden det innebærer om vi ikke dukkeropp som avtalt. Anonymous poster hash: 64626...f57
Mia_73 Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 Syns det er en ganske stram pris. Jeg fikk en purring pga "glemt" time en gang i fjor. Problemet er at jeg aldri fikk innkalling! Var litt krangling og jeg har begynt å høre med sykehus når jeg vet at fastlegen henviser meg. I det siste får jeg heldigvis en påminnelse på sms 1-2 dager før timen, det er det beste (og enkleste).
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #6 Skrevet 7. oktober 2014 Syntes det er helt greit jeg! Anonymous poster hash: c1363...539
Love my kidz Skrevet 7. oktober 2014 #7 Skrevet 7. oktober 2014 Forstår jo hvorfor, siden mange uteblir fra timene, men da synes jeg de må ha et system med sms-varsling i tillegg til innkallelse i brevform. For jeg opplevde i sommer å bli kalt inn med så kort dato at jeg misset timen pga jeg var bortreist den dagen. Fikk brevet i postkassa bare to dager før tima, kom hjem samme dag som tima. Hadde jeg fått et varsel på sms kunne jeg i det minste rukket å si fra meg timen for å unngå gebyret, eller sørget for hjemreisen en dag før. Mange andre glemmer faktisk timene sine, og en påminnelse er supert.
Himmel og hav Skrevet 7. oktober 2014 #8 Skrevet 7. oktober 2014 Helt greit. Det vil kanskje få ned ventetiden noen steder. Hvis det fører til at folk blir flinkere til å møte til timene sine, og ikke må få ny time 3 ganger.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #9 Skrevet 7. oktober 2014 Helt supert, faktisk! Et fint tiltak for å gjøre noe med den enorme sløsingen av resurser avglemte timer er! Anonymous poster hash: bb556...69c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #10 Skrevet 7. oktober 2014 På en måte er det greit, men da bør det også etterstebes å være på tida selv. For er fryktelig irriterende å ha en time på f.eks 10:20 også er man der som regel noen minutter før, men kommer like forbanna ikke inn til legen før over en halv time etter avsatt time. Anonymous poster hash: e4985...584
Jentebror Skrevet 7. oktober 2014 #11 Skrevet 7. oktober 2014 Syns det er bra jeg. Mange som ikke møter opp uten å gi beskjed. Disse timene kunne andre benyttet seg av.
Stripete genser Skrevet 7. oktober 2014 #12 Skrevet 7. oktober 2014 Veldig ok. Burde vært for foreldre som glemmer konferansetimer på skolen også.
Stripete genser Skrevet 7. oktober 2014 #13 Skrevet 7. oktober 2014 Veldig ok. Burde vært for foreldre som glemmer konferansetimer på skolen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå