Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Hei. Vi prøver på å få vårt første barn! Jeg hadde EL i helgen som var, er vel 2-3 dpo nå! Idag så kjennes det ut som det presser litt der nede, en slags mild brennende følelse hvis jeg kan beskrive det slik! Korsryggen gjør litt vondt også! Tror ikke det er tegn på uvi for det har jeg hatt tidligere! Noen som kjenner seg igjen det jeg beskriver? Anonymous poster hash: fa54d...8ff
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Du må dessverre bare vente i 8 dager og så teste :-)Har vært igjennom det samme. Både murriner, smerter, stikkinger, lett kvalme 2 ganger var det graviditet. De andre 24 gangene var det bare fordi man blir så utrolig oppmerksom på alt av symptomer og diverse ting som kroppen finner på.Lykke til! Anonymous poster hash: e0592...280
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Du må dessverre bare vente i 8 dager og så teste :-)Har vært igjennom det samme. Både murriner, smerter, stikkinger, lett kvalme 2 ganger var det graviditet. De andre 24 gangene var det bare fordi man blir så utrolig oppmerksom på alt av symptomer og diverse ting som kroppen finner på.Lykke til! Anonymous poster hash: e0592...280 takk for svar! Jeg glemte å tilføye at jeg ser ikke på dette som noe graviditetstegn altså, det er det uansett kun en test som kan svare på med tiden jeg gikk igjennom en MA tidligere i vår, så er redd det kan være noe gale der nede selv om at syklusen har vært stabil de siste mnd! Jeg tenker da om det kan være cyste eller lignende, men det skal væl være mer smertefult! Vi får bare se om det går over av seg selv Ila av noe dager Anonymous poster hash: fa54d...8ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå