Iselilja Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Ble vekket av de første tydelige, små sparkene fra den lille i magen. Så koselig å bare ligge stille og kjenne liv. Så en god frokost med de fire som skulle avgårde på skole og bhg. God tid, ruskevær ute, te og levende lys. For en herlig tid! Nesten trist at dette er siste barn, skal nyte hvert lille spark💕 Så uendelig takknemlig for den herlige gjengen min💜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå