Gå til innhold

Nyflyttet trenger venner


pinkflower

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren min har nettop flyttet til Os  ( hordaland)  er gravid i 4mnd. Jeg lurer på har dere noen tips til hvordan vi kan bli kjent med andre kommede foreldre osv? :) Blir litt ensomt å bare vær oss to i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Du kan melde deg inn i en klubb i nærmiljøet. F.eks Ladies Circle. Dette er et internasjonalt nettverk, og i Norge handler det mye om å utvide sine faglige horisont. For meg har det vært veldig hyggelig både faglig og sosialt. To fluer i en smekk. :) LC har klubber rundt om i hele Norge. Hjemme siden deres er ikke veldig spennende, men folkenen er veldig hyggelige. Det er ikke religiøst eller politisk. Vet ikke om LC har klubb i OS, men det finnes mange i Bergensområdet (er ikke lommekjent :).  Det finnes flere slike klubber i Norge (Sonata etc. uten at jeg vet hva de gjør.) Røde kors og DNT/Skiforeningen er også gode arenaer for å treffe nye bekjentskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Gratulerer med graviditeten:D! Jeg bor også i Bergen og er gravid i uke 6:) Jeg har planer om å melde meg inn i barselsgruppe/BIM treff senere hvis alt går bra, for å utvide nettverket mitt med kommende mødre:) VIlle absolutt gjort det samme hvis jeg var deg. Kjenner flere som har fått barn og i dag er nære venner med de som de traff via forum som dette. Masse lykke til fremover<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...