Gå til innhold

Frank på farmen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om han?

 

Anonymous poster hash: e063a...3e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frank er god underholdning. Innimellom en latsabb å en drittsekk. 

Skrevet

Tipper kona hans vanker her inne. For han er slik de fleste mannfolk blir beskrevet her inne ;)



Anonymous poster hash: 993dc...da0
Skrevet

Han er som en drittunge. Gjør ikke noe med mindre han blir bedt om det. Tafatt våt truse er vel en god beskrivelse. Slike folk irriterer meg grenseløst.

 

Anonymous poster hash: aa440...439

Skrevet

Han er vel helt på grensen til å bli beskytte mot seg selv mtp eksponering i media.

 

En bortskjemt guttunge som sutrer og sladrer.

 

Men det er vel sånn det blir 'bra' tv av.

 

Anonymous poster hash: 8d495...7ce

Skrevet

Synes han spiller rollen sin godt! Kjekt med ulike typer der inne.

 

Det jeg irriterer meg litt over er at tv2 må tekste det han sier... Forstår virkelig ikke dere østlendinger jærsk?

 

Anonymous poster hash: 02676...df4

Skrevet

Synes han spiller rollen sin godt! Kjekt med ulike typer der inne.

 

Det jeg irriterer meg litt over er at tv2 må tekste det han sier... Forstår virkelig ikke dere østlendinger jærsk?

 

Anonymous poster hash: 02676...df4

Nei, ingen østlendinger forstår jærsk. Vi østlendinger er en homogen gruppe, så merk "vi" (altså alle).

 

 

 

Anonymous poster hash: 233b0...9e9

Skrevet

Synes han spiller rollen sin godt! Kjekt med ulike typer der inne.

 

Det jeg irriterer meg litt over er at tv2 må tekste det han sier... Forstår virkelig ikke dere østlendinger jærsk?

 

Anonymous poster hash: 02676...df4

 

Jo, vanligvis gjør jeg det, har faktisk flere familiemedlemmer med samme dialekt. Men akkurat HAN forstår jeg ikke i det hele tatt. Han gidder jo ikke å uttale ordene!

 

Anonymous poster hash: e2849...881

Skrevet

Synes han spiller rollen sin godt! Kjekt med ulike typer der inne.

 

Det jeg irriterer meg litt over er at tv2 må tekste det han sier... Forstår virkelig ikke dere østlendinger jærsk?

 

Anonymous poster hash: 02676...df4

Nope, denna mumlinga skjønne je ittno ta. Je må å legga om dialekta mi når je reise rundt i Norge, dæ ha lite mæ å hen je er å mye me åkken je tala væ å gjøra. Noen skjønne ittno sjøl om je imotsættning tel'n Frank uttala ola åntli.

 

 

Anonymous poster hash: f4c40...88d

Skrevet

Er overhodet ikke østlending, men folk som mumler i skjegget er umulig å forstå uansett hvilken dialekt de snakker.

Skrevet

Men då må de berre skru opp lyden då, jenter;) Eg er heller ikkje jærbu, men forstår kvart ord han seier. Er jammen mange andre òg som burde tekstast om ein skal gå laus på dialektane! Ja til dialektmangfaldet i Noreg! :)

 

Anonymous poster hash: 02676...df4

Skrevet

Jeg synes det er helt topp at de tekster han. Jeg bor selv på vigrestad og skjønte bare halvparten av det han sa!

 

Anonymous poster hash: c2df9...7ae

Skrevet

Kjenner flere fra Jæren, men Frank skjønner jeg ikke en døyt av. Kunne forsovidt ønske de ikke tekstet han for jeg var mindre provosert da jeg ikke viste hva han sa.

 

Anonymous poster hash: 616c7...b56

Skrevet

Når dei tekstar jærbuen bør dei også tekste dei som kjem frå Troms og der omkring og.

 

Med mi beste vilje skjønar eg berre halvparten av det dei seie.

 

Men tv 2 har ei eiga tekstside på tekstv, side 222. Då vert alt teksta, jamvel dei frå Oslo.

 

Anonymous poster hash: 8d495...7ce

Skrevet

Jeg skjønner alt han sier og er østlandet. Da lurer jeg hva det feiler hørselen deres?

 

Anonymous poster hash: 66a45...663

Skrevet

Ingen problemer med å sjønne hva han sier , snakker bare lavt, sinnsykt av tv 2 å tekste når han snakker. Men en villmannsfyr.



Anonymous poster hash: cf2c4...1fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...