Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Hva synes dere om han? Anonymous poster hash: e063a...3e4
MarianeA Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Frank er god underholdning. Innimellom en latsabb å en drittsekk.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Tipper kona hans vanker her inne. For han er slik de fleste mannfolk blir beskrevet her inne Anonymous poster hash: 993dc...da0
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Han er som en drittunge. Gjør ikke noe med mindre han blir bedt om det. Tafatt våt truse er vel en god beskrivelse. Slike folk irriterer meg grenseløst. Anonymous poster hash: aa440...439
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 Han er vel helt på grensen til å bli beskytte mot seg selv mtp eksponering i media. En bortskjemt guttunge som sutrer og sladrer. Men det er vel sånn det blir 'bra' tv av. Anonymous poster hash: 8d495...7ce
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #6 Skrevet 7. oktober 2014 Synes han spiller rollen sin godt! Kjekt med ulike typer der inne. Det jeg irriterer meg litt over er at tv2 må tekste det han sier... Forstår virkelig ikke dere østlendinger jærsk? Anonymous poster hash: 02676...df4
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #7 Skrevet 7. oktober 2014 Synes han spiller rollen sin godt! Kjekt med ulike typer der inne. Det jeg irriterer meg litt over er at tv2 må tekste det han sier... Forstår virkelig ikke dere østlendinger jærsk? Anonymous poster hash: 02676...df4 Nei, ingen østlendinger forstår jærsk. Vi østlendinger er en homogen gruppe, så merk "vi" (altså alle). Anonymous poster hash: 233b0...9e9
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #8 Skrevet 7. oktober 2014 Synes han spiller rollen sin godt! Kjekt med ulike typer der inne. Det jeg irriterer meg litt over er at tv2 må tekste det han sier... Forstår virkelig ikke dere østlendinger jærsk? Anonymous poster hash: 02676...df4 Jo, vanligvis gjør jeg det, har faktisk flere familiemedlemmer med samme dialekt. Men akkurat HAN forstår jeg ikke i det hele tatt. Han gidder jo ikke å uttale ordene! Anonymous poster hash: e2849...881
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #9 Skrevet 7. oktober 2014 Synes han spiller rollen sin godt! Kjekt med ulike typer der inne. Det jeg irriterer meg litt over er at tv2 må tekste det han sier... Forstår virkelig ikke dere østlendinger jærsk? Anonymous poster hash: 02676...df4 Nope, denna mumlinga skjønne je ittno ta. Je må å legga om dialekta mi når je reise rundt i Norge, dæ ha lite mæ å hen je er å mye me åkken je tala væ å gjøra. Noen skjønne ittno sjøl om je imotsættning tel'n Frank uttala ola åntli. Anonymous poster hash: f4c40...88d
håperpåvinterbarn Skrevet 7. oktober 2014 #10 Skrevet 7. oktober 2014 Er overhodet ikke østlending, men folk som mumler i skjegget er umulig å forstå uansett hvilken dialekt de snakker.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #11 Skrevet 7. oktober 2014 Men då må de berre skru opp lyden då, jenter;) Eg er heller ikkje jærbu, men forstår kvart ord han seier. Er jammen mange andre òg som burde tekstast om ein skal gå laus på dialektane! Ja til dialektmangfaldet i Noreg! Anonymous poster hash: 02676...df4
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #12 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg synes det er helt topp at de tekster han. Jeg bor selv på vigrestad og skjønte bare halvparten av det han sa! Anonymous poster hash: c2df9...7ae
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #13 Skrevet 7. oktober 2014 Kjenner flere fra Jæren, men Frank skjønner jeg ikke en døyt av. Kunne forsovidt ønske de ikke tekstet han for jeg var mindre provosert da jeg ikke viste hva han sa. Anonymous poster hash: 616c7...b56
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #14 Skrevet 7. oktober 2014 Når dei tekstar jærbuen bør dei også tekste dei som kjem frå Troms og der omkring og. Med mi beste vilje skjønar eg berre halvparten av det dei seie. Men tv 2 har ei eiga tekstside på tekstv, side 222. Då vert alt teksta, jamvel dei frå Oslo. Anonymous poster hash: 8d495...7ce
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #15 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg skjønner alt han sier og er østlandet. Da lurer jeg hva det feiler hørselen deres? Anonymous poster hash: 66a45...663
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2014 #16 Skrevet 9. oktober 2014 Ingen problemer med å sjønne hva han sier , snakker bare lavt, sinnsykt av tv 2 å tekste når han snakker. Men en villmannsfyr. Anonymous poster hash: cf2c4...1fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå