Gå til innhold

Drømmeblogg? Inspirert av generell blogghating :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom dere skulle fulgt en blogg, hva ville denne bloggen ha handlet om?
Og hvor gammel ville bloggeren vært? Hva ville vært hovedfokus? Kom i gjen, jeg er skam-nysgjerrig! 

Anonymous poster hash: 18d89...f0a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener, vi er alle lei av rosablogging, klageblogging og ekstremt-mange-skrivefeil-i-et-innlegg-blogging.... Hva gir sjel i en blogg, hva er nyttig? Hva trenger vi som medmennesker mer av? Ærlighet? Pretend? Ulydige unger? Vekttap eller vektøking? Overdådig interiør som koster mer enn alle barnas utdanning tilsammen? :P

Skrevet

Liker godt komikerfrue :)

Anonymous poster hash: d60b6...aa7
Skrevet

Liker godt komikerfrue :)

Anonymous poster hash: d60b6...aa7

Er det en blogg? Høres bra ut! Haha 

HI

• 1 år senere...
Skrevet

Snakker om sola. Jeg har faktisk en drømmeblogg, med drømmer fra mer enn 250 netter.

http://www.kristiansdrommeblogg.no/

https://www.facebook.com/kristiansdrommeblogg

Her er en smakebit fra nattens action:

https://www.facebook.com/kristiansdrommeblogg/posts/570727466451165

1/10
Fikk meg skikkelig bra jobb, men bestemte meg for å flytte til Italia og synge norske folkesanger for å nedbetale studielånet.

2/10
Vi var en gjeng orientalske krigere som lekte med badeball. Vi hadde funnet på vår egen sport, som tillot alle kroppsdeler og bonuspoeng for kule triks. Badeballen punkterte da jeg prøvde meg på et fett skudd, så Store Leder ga meg 5 uker på å komponere en ny kjenningsmelodi til laget vårt.

3/10
Før brukte man en musetunell for å frakte ost. Ulempen var at man måtte møtes på halvveien, og da fikk man ofte en kombinasjon av menneskeskrik og museskrik. Man fant dermed ut at man måtte utrede andre transportmetoder for ost.

4/10
Ei som hadde vært utro fikk tilsendt en dildo i en ekkel fettete pizzaeske.

5/10
Trampoline med spiralformet beskyttelsesvegg ble litt i meste laget.

6/10
Dødskul vikinglandsby i Frankrike med gigantiske bygninger i alle slags glansfarger! Tenk så kult Valhall måtte være da!

7/10
Invitasjonene til politikerfesten ble gitt til oss av en skummel torpedo. På festen ble jeg litt for brisen, og fortalte litt for mange vitser, selv om jeg for så vidt syntes de var kjempemorsomme.

8/10
Alle Samsung-klokkene i verden var feil, og det var århundrets snøstorm, så jeg kom meg ikke på jobb.

9/10
Man får lett vondt i ryggen av å kjøre en sånn plastikkbil som småbarn kan sitte inni – spesielt hvis man ikke stopper fort nok for rødt lys.

10/10
Plutselig en dag ut av det blå hadde skoene mine begynt å stinke! Jeg skjønte ingenting, for jeg hadde jo vært påpasselig med fotvask, sokkeskifte, og brukt sånne innleggssåler mot lukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...