Gå til innhold

Vond lukt nedentil etter abort

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 6 dager siden fullførte jeg en M abort. Og nå de siste 3 dagene er det en sterk vondt lukt fra blodet som kommer. Føler det lukter med en gang jeg har dusjet og jeg kjenner det godt igjenom klærne. Er det normalt?

Anonymous poster hash: f109b...203

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men med mindre du fikk eksplisitt beskjed om at det er helt normalt, så bør du ringe sykehuset. Du kan jo ha fått en infeksjon. Illeluktende blod er aldri et godt tegn.

Anonymous poster hash: 85422...643
Skrevet

Høres nesten ut som en infeksjon. Det lukter veldig vondt og sterkt. Ville tatt en tlf til gyn. 

Anonymous poster hash: a0972...cf8
Skrevet

Ok. Jeg får ta en tlf i morgen og høre.

Anonymous poster hash: f109b...203

Skrevet

Det kan lukte ganske annerledes enn mensblødning det som kommer. Beklager detaljene.. Men litt mer "råttent" elle "ganmelt blod" er normalt. Et infisert underliv er derimot ikke til å ta feil av. Så mener du luften er med veldig vond, er drt antagelig en infeksjon. Du KAN ha dette uten smerter men det vanligste er med smerter og feber. Hvis du blør veldig sparsomt eller blodet har rar konsistens og farge, så er det også tegn på infeksjon. Friskt blod lukter ikke...

Skrevet

Jeg hadde det etter min abort også,rett og slett ekkelt lukt, var litt obs mtp infeksjon, men det gikk over! Så lenge du ikke har smerter eller feber så ville jeg sett det an!

Anonymous poster hash: 9442a...b8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...