Gå til innhold

eeksn plages over at jeg koser, men men det plager han ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han synes det er sårt og vondt at jeg så kort tid etter det 3. bruddet mellom oss har det så bra. Han unner meg det, men det kan jo sant sies at jeg takler dette bedre å bedre fordi det føles mer riktig for hver gang jeg Gjør det slutt.

Jeg har sagt til han at han får slette meg som venn om han plages så.

Han har tråkket over så mange grenser, at jeg tar ikke ta flere sjanser. jeg vet detter feil..

og jeg vet han er hjerteknust. men det er kun han som har lagt opp til det også. gang på gang.

helt ærlighet kan jeg tydeligvis ikke Være med å si at jeg nyter å dele sengen kun med meisel, det er bare glade dager. null krangling og styr og mar. jeg slapper endelig av.

Anonymous poster hash: f0041...4da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

'...men det kan jo sant sies at jeg takler dette bedre å bedre fordi det føles mer riktig for hver gang jeg Gjør det slutt.' Ehhh..... Ok

Anonymous poster hash: be19d...87c

Skrevet

Dele sengen med meisel????

Anonymous poster hash: adf27...877

Skrevet

Skjønte omtrent ingenting av det du skriver...

Skrevet

Fin på vin?

Anonymous poster hash: fcb57...f2f

Skrevet

Jeg må bare beklage, men dette var så rotete at jeg ikke klarte å forstå poenget med innlegget.

Anonymous poster hash: 643cd...c4d
Skrevet

Fin på vin?

Anonymous poster hash: fcb57...f2f

Nei, det var øl som lagde krøll...

:D

Anonymous poster hash: 94266...303

Skrevet

Eksen plages, av at jeg har det fint.

Jeg deler kanskje gjerne en facebook status om at jeg nyter en god middag alene, jeg legger ikke skjul på at jeg er glad, men jeg legger skjul på jeg er bitter, sur og skuffet over hvordan han har gått bak ryggen min så ofte, så lenge og så mye.

Han synes ikke det er noe trivelig at jeg har det bra, samtidig som at han synes deter bra likevel. jeg vet han er forvirret. han har et knust hjerte og trives ikke med det. med at jeg takler det bedre enn han.

men helt ærlig, etter å lenge hatt problemer i forholdet, krangel på krangel og mangfoldige diskusjoner, løyner, alt man kan tenke seg. jeg sitter igjen og har blitt lurt i lange tider. selfølgelig føler jeg lettelse, selføgelig er jeg gla nå som alt er over. 

jeg kan sitte hjemme og nyte en film, ha hele sengen for meg selv og jeg kan fungere mye bedre. jeg blir ikke så mye deprimert lengre og jeg vet jeg har det bra alene også.

er det så galt av meg?

Skrevet

jeg satt vel heller med smale øyer uten å se selv hva jeg skrev, bare høre meg selv tenke. mens jeg prøvde og skrive på telefonen  :balltre:

Skrevet

Eksen plages, av at jeg har det fint.

Jeg deler kanskje gjerne en facebook status om at jeg nyter en god middag alene, jeg legger ikke skjul på at jeg er glad, men jeg legger skjul på jeg er bitter, sur og skuffet over hvordan han har gått bak ryggen min så ofte, så lenge og så mye.

Han synes ikke det er noe trivelig at jeg har det bra, samtidig som at han synes deter bra likevel. jeg vet han er forvirret. han har et knust hjerte og trives ikke med det. med at jeg takler det bedre enn han.

men helt ærlig, etter å lenge hatt problemer i forholdet, krangel på krangel og mangfoldige diskusjoner, løyner, alt man kan tenke seg. jeg sitter igjen og har blitt lurt i lange tider. selfølgelig føler jeg lettelse, selføgelig er jeg gla nå som alt er over. 

jeg kan sitte hjemme og nyte en film, ha hele sengen for meg selv og jeg kan fungere mye bedre. jeg blir ikke så mye deprimert lengre og jeg vet jeg har det bra alene også.

er det så galt av meg?

Nei, det er selvsagt ikke galt av deg å nyte tilværelsen uten en mann som behandler deg dårlig. Derimot virker det litt dumt av deg å la eksen din få så mye innsyn i livet ditt. Har han noe med det, nå som han er eks?

Anonymous poster hash: 643cd...c4d

Skrevet

Eksen plages, av at jeg har det fint. Jeg deler kanskje gjerne en facebook status om at jeg nyter en god middag alene, jeg legger ikke skjul på at jeg er glad, men jeg legger skjul på jeg er bitter, sur og skuffet over hvordan han har gått bak ryggen min så ofte, så lenge og så mye. Han synes ikke det er noe trivelig at jeg har det bra, samtidig som at han synes deter bra likevel. jeg vet han er forvirret. han har et knust hjerte og trives ikke med det. med at jeg takler det bedre enn han. men helt ærlig, etter å lenge hatt problemer i forholdet, krangel på krangel og mangfoldige diskusjoner, løyner, alt man kan tenke seg. jeg sitter igjen og har blitt lurt i lange tider. selfølgelig føler jeg lettelse, selføgelig er jeg gla nå som alt er over.  jeg kan sitte hjemme og nyte en film, ha hele sengen for meg selv og jeg kan fungere mye bedre. jeg blir ikke så mye deprimert lengre og jeg vet jeg har det bra alene også. er det så galt av meg?Anonymous poster hash: f0041...4da

Nei, det er selvsagt ikke galt av deg å nyte tilværelsen uten en mann som behandler deg dårlig. Derimot virker det litt dumt av deg å la eksen din få så mye innsyn i livet ditt. Har han noe med det, nå som han er eks? Anonymous poster hash: 643cd...c4d

jeg satt faktisk å tenkte tanken ikke det jeg skrev om igjen. at jeg tar jo tlf hver gang han ringer, bare ikke dag har han ringt 6 ganger etter kl 18.00

han spør å graver om alt. gnåler om hvor ille han har det. stakkar.

jeg må få han på avstand.

Skrevet

Bytt nr

Slett han som venn

Anonymous poster hash: fd13d...ae1

Skrevet

Blokker nr hans

Slett han fra alle sosiale medier

Ikke svar på sms, han kommer til å gå lei til slutt

Ikke bry deg om at han blir sur

Hvor gamle er dere egentlig?

Anonymous poster hash: bd968...6fa
Skrevet

Herlighet, fant du ikke noe bedre å røyke enn eksens sure sokker? Ta deg et glass vin istedet, så kanskje du klarer å se hva du selv skriver. For jeg forsto omtrent ingenting. 

Anonymous poster hash: f2e56...abb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...