Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 For et par mnd siden kjøpte vi 2 katter. Vi har hatt katt og andre dyr før og det var problemfritt. Nå har jeg blitt voldsomt allergisk for kattene, gått på medisiner til ingen nytte, og ble i dag sykemeldt pga astmabronkitt. Jeg har feber og er generelt dårlig. Legen var klar i sin tale, kattene må vekk. Dette fortalte jeg mannen da han kom hjem nå. Han ble sint og nærmest påsto at jeg selv var skyld i allergien?! Jeg er fullstendig klar over ansvaret som medfølger ved anskaffelse av dyr, men trodde ikke at jeg var allergisk. Har vokst opp på gård, aldri hatt problemer. Det verste er at han faktisk klarer å få meg til å føle skyld, jeg føler meg som en dritt. Kanskje jeg får flytte, så får han kose seg her med kattene? Anonymous poster hash: c5901...c8d
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Hyggelig mann du har:-( setter han kattene foran deg hadde hvertfall jeg vurdert å flytte. har dere barn sammen? Anonymous poster hash: 966ab...7c4
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Da må han nok vurdere om han ønsker å bo med kattene eller deg. Du kan helt klart ikke bo sammen med kattene. Allergi er jo ingens skyld, så han må nok bare skjerpe seg. Anonymous poster hash: 7f11b...4e6
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Kanskje du får la kattene være utekatter når de blir eldre, det blir mer allergener av innekatter? Kattunger er verre enn eldre katter også. Jeg foreslår at han flytter, så får du bo igjen med ungen. Anonymous poster hash: 29e62...fef
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 Ja han får beholde kattene da, hadde blitt fly forbanna om samboer hadde sagt noe sånt. Han burde jo synes synd på deg og trøste deg for at du er blitt allergisk Anonymous poster hash: c3b83...d5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå