Gå til innhold

Hmmm, litt pinlig spørsmål 😉

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fra starten av graviditeten hatt økt utflod. (Hadde det forrige graviditet også så kom ikke som ett sjokk) Men idag kom det også ut mer "klumpete" utflod når jeg tørket meg. Helt lyst/gj.siktig på farge. Flere som har hatt dette? Merkelig syns jeg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også hatt mye utflod, ble litt bekymret fordi det også her kom en stor klump for et par uker siden (er i uke 23 nå), lurte på om det var en del av slimproppen, men det var det nok ikke. Lest at det er veldig normalt med økt utflod i svangerskapet.

Skrevet

Veldig mye her også...Både med og uten klumper :-) Er nok helt vanlig :-)

Skrevet

Det er helt vanlig det er en renselseprosess. Har utrolig mye slim utflod noen ganger så mye at jeg kan dra og dra det er kjempe ekkelt. Her om dagen var det så mye at jeg trodde jeg spontanaborterte før jeg fikk se at det bare var utflod og ikke blod :D

Skrevet

Godt å høre det er flere! Jeg holder på å bli gal! Noen ganger er det litt tjukt og klumpete, andre ganger er det så tynt at det går gjennom alt :-s Blæ!

Skrevet

Hadde fryktelig mye i forrige svangerskap, men ikke så mye denne gangen. Enda 😧

Skrevet

Så bra at det er flere som opplever dette 😊 Da skjønner jeg jo at det må være normalt 😂 Lurer på hva det neste "rare/ekle" jeg/vi som gravid må oppleve på kroppen 😝

Skrevet

Signerer. Samme problem her. Hadde ikke truseinnlegg i dag, til og med buksen er hvit sv utflod'. Fysj

Anonymous poster hash: 7975a...480

Skrevet

Jeg hater innlegg, men må bare ty til det allikevel :-/ Er helt vilt hva som kommer ut jo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...