♥ Min engel ♥ Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Har fra starten av graviditeten hatt økt utflod. (Hadde det forrige graviditet også så kom ikke som ett sjokk) Men idag kom det også ut mer "klumpete" utflod når jeg tørket meg. Helt lyst/gj.siktig på farge. Flere som har hatt dette? Merkelig syns jeg!!
Lulusen Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Har også hatt mye utflod, ble litt bekymret fordi det også her kom en stor klump for et par uker siden (er i uke 23 nå), lurte på om det var en del av slimproppen, men det var det nok ikke. Lest at det er veldig normalt med økt utflod i svangerskapet.
fisken2015 Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Veldig mye her også...Både med og uten klumper :-) Er nok helt vanlig :-)
tmlove Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Det er helt vanlig det er en renselseprosess. Har utrolig mye slim utflod noen ganger så mye at jeg kan dra og dra det er kjempe ekkelt. Her om dagen var det så mye at jeg trodde jeg spontanaborterte før jeg fikk se at det bare var utflod og ikke blod
julibaby10 Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 Godt å høre det er flere! Jeg holder på å bli gal! Noen ganger er det litt tjukt og klumpete, andre ganger er det så tynt at det går gjennom alt :-s Blæ!
tuss2011 Skrevet 7. oktober 2014 #7 Skrevet 7. oktober 2014 Hadde fryktelig mye i forrige svangerskap, men ikke så mye denne gangen. Enda 😧
♥ Min engel ♥ Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2014 Så bra at det er flere som opplever dette 😊 Da skjønner jeg jo at det må være normalt 😂 Lurer på hva det neste "rare/ekle" jeg/vi som gravid må oppleve på kroppen 😝
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2014 #9 Skrevet 8. oktober 2014 Signerer. Samme problem her. Hadde ikke truseinnlegg i dag, til og med buksen er hvit sv utflod'. Fysj Anonymous poster hash: 7975a...480
Trehest1 Skrevet 11. oktober 2014 #10 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg hater innlegg, men må bare ty til det allikevel :-/ Er helt vilt hva som kommer ut jo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå