Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Hvorfor skaffer dere dere ikke en ordentlig jobb? Vil dere ikke ha en mer utfordrende jobb? Er dere for late til å ta en ordentlig jobb? Kommer dere ikke inn på et ordentlig studium? Eller er det andre grunner til at dere ikke ønsker en ordentlig jobb? Anonymous poster hash: 4bad7...784
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Håper du ikke har barn! Anonymous poster hash: 6215b...144
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Hahahsha!!! Dagens vits! Tenk på de du leverer ditt barn til om morgenen... Barnet er der hele dagen og får omsorg fra disse "late" menneskene! Tenk hvis ingen ville jobbe i barnehage? Tenk hvis noen ser på dette som drømmejobben? Å få leke hele dagen med små åpne uskyldige og mottagelige mennesker. Heldigvis de finnes! Hilsen pedagogisk leder i barnehage. Den mest givende jobben som finnes. Anonymous poster hash: ffd6d...bfb
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Hvorfor skaffer dere dere ikke en ordentlig jobb? Vil dere ikke ha en mer utfordrende jobb? Er dere for late til å ta en ordentlig jobb? Kommer dere ikke inn på et ordentlig studium? Eller er det andre grunner til at dere ikke ønsker en ordentlig jobb? Anonymous poster hash: 4bad7...784 Du har sikkert krav på reseptbelagte medisiner.. Anonymous poster hash: d46d8...bdd
runag Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 Hvorfor skaffer dere dere ikke en ordentlig jobb? Vil dere ikke ha en mer utfordrende jobb? Er dere for late til å ta en ordentlig jobb? Kommer dere ikke inn på et ordentlig studium? Eller er det andre grunner til at dere ikke ønsker en ordentlig jobb? Anonymous poster hash: 4bad7...784 Denne er bare skrevet for å provosere. Ikke verdt å bruke noen kalorier på.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #6 Skrevet 6. oktober 2014 Kjære vene, for et trist innlegg å lese. Men tror du skriver det noen faktisk tenker. Jeg har fagbrev innen bhg i tillegg til en bachelor innen barnevern. Vurderer nå master i barns psykiske helse. Å vet du hva motivasjonen er? Disse søte små som møter meg hver eneste dag! :-) Jeg mener jeg har verdens beste jobb, og har null planer om å bytte. Anonymous poster hash: 41671...fda
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 Patetisk forsøk på provosering. Anonymous poster hash: 21d74...e9f
*Miss Marple* Skrevet 6. oktober 2014 #9 Skrevet 6. oktober 2014 Dette var da et usedvanlig dårlig forsøk på å provosere?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #10 Skrevet 6. oktober 2014 Tror samme personen har skrevet lignende innlegg før, så dette er bare månedens joke :-) Slutt nå, ingen gidder å la seg provosere av deg mer. Egentlig skjønner jeg ikke at jeg gidder å svare engang. Get a life. Anonymous poster hash: aa8a7...f38
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #11 Skrevet 6. oktober 2014 Hehe gøy Anonymous poster hash: befe9...371
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #12 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg er ped leder småbarnsavdeling, og jeg lar meg på ingen måte provosere av utspillet ditt. Tvert i mot så er jeg sjeleglad for den utrolig koselige, behagelige, morsomme, avslappende og energigivende jobben jeg har! Ler hele veien til banken hver måned når jeg tenker på hvor mye jeg får utbetalt for så mye tøys, fjas, moro og latter sammen med barna og kollegaene mine alle som hører at jeg er førskolelærer med 0-2 åringer sier at de misunner meg og spør om ikke det er gøy osv, og da svarer jeg JA! Til sammenlikning, for samme lønn, er min beste venninne lærer på ungdomstrinnet. Hun sliter seg gjennom tunge timer, fylt med umotiverte ungdommer som gjør alt for å vippe henne av pinnen, eller svare imot på ulike måter. Foreldrene gir henne alt ansvar for oppførselen deres og hun sitter i helger og på kvelder og retter prøver og svarer bekymrede eller oppgitte foreldre på mld og Mail... Jeg blir møtt av et hylekor hver morgen som best kan beskrives som Justin Biebers jentefans, og de ungene er oppriktig kjempeglade for å se meg! Og det at DU ikke heller ser det jeg gjør som en "ordentlig" jobb - det bekrefter jo bare alt jeg selv føler om yrket og jobben min; jeg elsker den Anonymous poster hash: b300f...6c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå