Januaris Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Går det an å kjøpe mat tre dager f.eks annenhver uke? Jeg synes tre ganger i uka blir litt for mye.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Om ikke dette er enda en reklame for de ( blitt skrevet veldig ofte om de her inne nå) burde du vel heller sjekke sidene deres eller sende en forespørsel til de enn å spørre her inne. Anonymous poster hash: 7fbcb...fa4
Gemini77 Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg får 3 middager annenhver uke med godtlevert iallefall så tipper Adams kasse er likt..
Januaris Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg skrev med nick i håp om at dere skulle skjønne at dette ikke var reklame, og så tenkte jeg at jeg kunne spørre her i stedefor å sende mail fordi det har vært så mye matkasseprat her at jeg går ut i fra at mange her har erfaring med det.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 Ja, det kan du! Hvis du går inn kan du velge mellom hver/annenhver uke, 2 pers/4pers og 3/5 dager på de fleste ulike kassene. Dessuten er det veldig lett å gå inn å endre fra uke til uke på mine sider Vi har annenhver uke og synes for vår del at det er greit med en uke med våre gamle middager/evt ,komme på noe spennende selv. Anonymous poster hash: 68c50...7f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå