Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Virker som uføre må begynne å jobbe nå. Hva syntes dere om det? Anonymous poster hash: 228ca...1f2
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Mamma er ufør. Psykisk syk og alkoholiker. Vært inn og ut av (tvangs)innleggelser de siste 20 årene. Lurer på hvem som vil ansette henne? Anonymous poster hash: 4c8a8...ee9
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Da har du misforstått. Den nye uføretrygden handler om at det skal bli enklere å kombinere uføre og jobb, f.eks for de som har gode perioder i løpet av året og da kan ha litt inntekt ved siden av. Anonymous poster hash: a3d2f...839
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Virker som uføre må begynne å jobbe nå. Hva syntes dere om det? Anonymous poster hash: 228ca...1f2 Er du helt blåst? Tror du man kan bestemme seg for å bli arbeidsfør igjen? Ikke engang FrP mener det. Anonymous poster hash: f0493...ae0
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 HVEM...si meg HVEM kommer til å ansette disse menneskene? Kanskje det er derfor de skal ha flere midlertidige stillinger også...for å ansette de uføre? Anonymous poster hash: 8fc19...7a5
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #6 Skrevet 6. oktober 2014 Virker som uføre må begynne å jobbe nå. Hva syntes dere om det? Anonymous poster hash: 228ca...1f2 Siden du spør, hva mener du selv, HI?? Anonymous poster hash: d7657...218
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 Er jo bare supert om det blir tilrettelagt sånn at de som kan jobbe litt får jobbe. Er selv på vei til å bli ufør, men ønsker å jobbe så mye jeg greier i de periodene hvor jeg har overskudd til det. Anonymous poster hash: b2c46...c95
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #8 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg syntes vel at det er bra. Alle trenger vel noe å gå til. Håper bare at de finner jobber. Anonymous poster hash: 228ca...1f2
valkyrien Skrevet 6. oktober 2014 #9 Skrevet 6. oktober 2014 Det er veldig bra at det skal bli lettere å kombinere, for de som har en jobb/klarer å skaffe en jobb. For de som ikke har den muligheten så kan det bli tøffe tak. Her jeg bor er det ingen slike stillinger å oppdrive, det er generellt få arbeidsgivere som er interessert i ustabil arbeidskraft.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #10 Skrevet 6. oktober 2014 men poenget er jo ikke at alle uføre skal i jobb! poenget er at de som er uføre og som ønsker å prøve å jobbe og se om det fungerer, kan arbeide uten at de mister uførepensjonen sin... og slipper å gå gjennom den lange prosessen med å bli uføretrygdet igjen dersom de går på en smell... det er nemlig mulig for folk å ha mer eller mindre gode perioder, og dersom de har helse og mulighet til det skal de kunne ha en reell og økonomisk mulighet til å prøve seg. Jeg synes det er flott. Anonymous poster hash: 36999...7fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå