Gå til innhold

Uføre i jobb


Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som uføre må begynne å jobbe nå. Hva syntes dere om det?

 

Anonymous poster hash: 228ca...1f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma er ufør. Psykisk syk og alkoholiker. Vært inn og ut av (tvangs)innleggelser de siste 20 årene. Lurer på hvem som vil ansette henne?

 

 

Anonymous poster hash: 4c8a8...ee9

Skrevet

Da har du misforstått. Den nye uføretrygden handler om at det skal bli enklere å kombinere uføre og jobb, f.eks for de som har gode perioder i løpet av året og da kan ha litt inntekt ved siden av.



Anonymous poster hash: a3d2f...839
Skrevet

Virker som uføre må begynne å jobbe nå. Hva syntes dere om det? Anonymous poster hash: 228ca...1f2

Er du helt blåst?

 

Tror du man kan bestemme seg for å bli arbeidsfør igjen? Ikke engang FrP mener det.

 

Anonymous poster hash: f0493...ae0

Skrevet

HVEM...si meg HVEM kommer til å ansette disse menneskene? Kanskje det er derfor de skal ha flere midlertidige stillinger også...for å ansette de uføre?

 

 



Anonymous poster hash: 8fc19...7a5
Skrevet

Virker som uføre må begynne å jobbe nå. Hva syntes dere om det?

 

Anonymous poster hash: 228ca...1f2

 

Siden du spør, hva mener du selv, HI??

 

Anonymous poster hash: d7657...218

Skrevet

Er jo bare supert om det blir tilrettelagt sånn at de som kan jobbe litt får jobbe. Er selv på vei til å bli ufør, men ønsker å jobbe så  mye jeg greier i de periodene hvor jeg har overskudd til det.

 



Anonymous poster hash: b2c46...c95
Skrevet

Jeg syntes vel at det er bra. Alle trenger vel noe å gå til. Håper bare at de finner jobber.

 

Anonymous poster hash: 228ca...1f2

Skrevet

Det er veldig bra at det skal bli lettere å kombinere, for de som har en jobb/klarer å skaffe en jobb. For de som ikke har den muligheten så kan det bli tøffe tak.

 

Her jeg bor er det ingen slike stillinger å oppdrive, det er generellt få arbeidsgivere som er interessert i ustabil arbeidskraft.

Skrevet

men poenget er jo ikke at alle uføre skal i jobb! poenget er at de som er uføre og som ønsker å prøve å jobbe og se om det fungerer, kan arbeide uten at de mister uførepensjonen sin... og slipper å gå gjennom den lange prosessen med å bli uføretrygdet igjen dersom de går på en smell... 

 

det er nemlig mulig for folk å ha mer eller mindre gode perioder, og dersom de har helse og mulighet til det skal de kunne ha en reell og økonomisk mulighet til å prøve seg. Jeg synes det er flott. 



Anonymous poster hash: 36999...7fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...