Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Hadde mensen som vanlig i slutten av september. Jeg har regelmessig syklus så eggløsning skal jeg ikke ha før om litt over en uke! Har noe sinnsykt mensen smerter og nedpress... Føles nesten ut som begynnende eier!! Klarer ikke å ligge rolig. Har prøvd smertestillende, varmepute og dusj uten hell. Har hormonspiral og har hatt den i snart et år. Er ikke plaget med mensensmerter til vanlig, ei heller ved eggløsning! Anonymous poster hash: 209ed...871
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Tviler på at det er det, har vært plaget med mye uvi og det er helt annerledes smerter... HI Anonymous poster hash: 209ed...871
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Hmmm.. Du høres ut som meg! Jeg hadde blødning for snart 2 uker siden, begynte på pilla igjen fredag, men på tirsdag fikk jeg noen helvetes smerter, lignet kraftige menssmerter. Holdt på sånn helt til i går. Opplevde dette også på nyåret, men da hadde jeg så vondt at jeg ble hentet av ambulanse og lå neddopa på sykehuset i en uke. De fant aldri ut av hva det var, men de mistenker Endometriose (selv om det ikke ble påvist ved kikkhullsoperasjon).. Anbefaler deg å ta en tur til gynekolog, jeg har time til undersøkelse selv denne uka.. Anonymous poster hash: 8e88a...675
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå