Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #51 Skrevet 7. oktober 2014 Svart støpejernspynt Tørker blomster Sånne kunstneriske klovnedukker med vide haremsbukser og snurresko (hvis noen skjønner hva jeg mener) Afrikanske sjiraffer i tre med laaaaaange halser Porselensdukker Tapetborder Pyntebånd og mansjetter på lys Kinategn Anonymous poster hash: 1ca49...d86
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #52 Skrevet 7. oktober 2014 Stokkender i diverse utgaver,bord(eller skrives det bård,hahaha litt sløv nå) på veggene,tørkede blomster. Anonymous poster hash: 9fd4c...e4a
Gjest flykræsj Skrevet 7. oktober 2014 #53 Skrevet 7. oktober 2014 Var ikke dere borti slike dekorerte bøker? Litt tjukke, med et par tre sider rullet opp, spayet med gull. Og dekorative limbølger på kanten, og kunstige blomster selvsagt Som dette: dekorerte bøker Haha! De hadde jeg glemt! Mamma hadde sånn, syntes det var knallfint hjelpes...
Iiiiik Skrevet 7. oktober 2014 #54 Skrevet 7. oktober 2014 Var ikke dere borti slike dekorerte bøker? Litt tjukke, med et par tre sider rullet opp, spayet med gull. Og dekorative limbølger på kanten, og kunstige blomster selvsagt Som dette: dekorerte bøker Sånne har jeg faktisk aldri sett. Har kanskje ikke gått glipp av all verdens?
Mor di! Skrevet 7. oktober 2014 #55 Skrevet 7. oktober 2014 En liten digresjon, men lurer på om jeg kommer til å sitte å se på bildene fra huset slik det ser ut nå om tyve år, og le av hvitmalte vegger, lys eik, kahlervaser og lyskuler?😏
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #56 Skrevet 7. oktober 2014 diskokuler, brune skinnstoler, Anonymous poster hash: bd17d...ca8
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. oktober 2014 #57 Skrevet 7. oktober 2014 En liten digresjon, men lurer på om jeg kommer til å sitte å se på bildene fra huset slik det ser ut nå om tyve år, og le av hvitmalte vegger, lys eik, kahlervaser og lyskuler? Garantert alle visdomsord og wallstickers Og stigene! Og cottonballs! Og at klærne henger fremme til pynt på perla kleshengere
Leeloo76 Skrevet 7. oktober 2014 #58 Skrevet 7. oktober 2014 Blå, grønn eller rødmalte terracottapynteting med gull på, husker det var det fineste jeg visste da jeg flyttet hjemmefra for første gang i 92. Krydderbinding var også pop, mulig det var sent 80 tall, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå