Gå til innhold

Hva slags "nips" forbinder du med 90 tallet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svart støpejernspynt

Tørker blomster

Sånne kunstneriske klovnedukker med vide haremsbukser og snurresko (hvis noen skjønner hva jeg mener)

Afrikanske sjiraffer i tre med laaaaaange halser

Porselensdukker

Tapetborder

Pyntebånd og mansjetter på lys

Kinategn

Anonymous poster hash: 1ca49...d86

Skrevet

Stokkender i diverse utgaver,bord(eller skrives det bård,hahaha litt sløv nå) på veggene,tørkede blomster.

Anonymous poster hash: 9fd4c...e4a

Gjest flykræsj
Skrevet

Var ikke dere borti slike dekorerte bøker? Litt tjukke, med et par tre sider rullet opp, spayet med gull. Og dekorative limbølger på kanten, og kunstige blomster selvsagt :)

Som dette:

dekorerte bøker

Haha! De hadde jeg glemt! Mamma hadde sånn, syntes det var knallfint :) hjelpes...

Skrevet

Var ikke dere borti slike dekorerte bøker? Litt tjukke, med et par tre sider rullet opp, spayet med gull. Og dekorative limbølger på kanten, og kunstige blomster selvsagt :)

Som dette:

dekorerte bøker

Sånne har jeg faktisk aldri sett. Har kanskje ikke gått glipp av all verdens?

Skrevet

En liten digresjon, men lurer på om jeg kommer til å sitte å se på bildene fra huset slik det ser ut nå om tyve år, og le av hvitmalte vegger, lys eik, kahlervaser og lyskuler?😏

Skrevet

diskokuler, brune skinnstoler, 

Anonymous poster hash: bd17d...ca8
Skrevet

En liten digresjon, men lurer på om jeg kommer til å sitte å se på bildene fra huset slik det ser ut nå om tyve år, og le av hvitmalte vegger, lys eik, kahlervaser og lyskuler?

Garantert alle visdomsord og wallstickers ;) Og stigene! Og cottonballs! Og at klærne henger fremme til pynt på perla kleshengere :P

Skrevet

Blå, grønn eller rødmalte terracottapynteting med gull på, husker det var det fineste jeg visste da jeg flyttet hjemmefra for første gang i 92. Krydderbinding var også pop, mulig det var sent 80 tall, men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...