Gå til innhold

Flere som er dårlige på å roe ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ekstremt dårlig til å slappe av. Ender som regel med at helger og ferier er fylt opp, om ikke begynner jeg på prosjekt her i huset. Ser etter hvert at det smitter over på ungene også :( Her bør helst være fullt hus med besøk, eller et eller annet spennende på programmet.

Hva tenker dere? Bør man ikke prøve å ha dager innimellom, der ingenting skjer? Bare ta dagen som den kommer, gå en liten tur og kanskje få litt besøk.

Noen som har tips til hvordan roe ned? Etter en intensiv ombyggingsperiode, som varte i snart to år (utvendig og innvendig), klarer jeg rett og slett ikke å finne roen...

Anonymous poster hash: 7351d...0a0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sånn.

Hundre baller i luften. Unge som driver med fotball og innebandy. Spiller på to lag i tillegg!

Selv jobber jeg, og tar master ved siden av.

Er på håndball og trener mye.

Er ultrasosial med masse venner og ser sjelden mer enn en times tid på tv Ila uka!

Noen ganger tvinger jeg meg til å roe ned, må det.

Ungen her er stille og rolig da, så han er flink å slappe av mellom slaga:)

Men, roe ned, hva er det?

Skrevet

Jeg har alltid sagt at "å ha ferie er å gjøre noe annet", men etter årevis med høgt aktivitetsnivå kjenner jeg at det hadde vært deilig å bare slappe av innimellom. Men så er det sånn, at når jeg egentlig har sjansen benytter jeg heller muligheten til å jobbe meg litt frempå.

Anonymous poster hash: 7351d...0a0
Skrevet

Ja, sånn var jeg å så klarte jeg å stresse meg rett o veggen, nå to år senere er jeg fortsatt arbeidsufør med håp om å klare å jobbe moderat ila 2016... Nå klarer jeg ikke en brøkdel av hva jeg klarte før og bruker yoga og meditasjon for å roe ned hode og tankene.

Anonymous poster hash: 3529d...113

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...