Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg lurer på om DNB pleier å ha en spesiell uke som barna kan komme å tømme sparegrisen sin? Event. når? Husker det var sånn da jeg var liten og at man fikk en slags premie. Anonymous poster hash: 2a410...200
Edelweis Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Det vet jeg ikke. Vi dro bare innom en dag vi hadde tid vi :-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 DnB har dessverre blitt en kontantløs bank, så da må dere i posten å sette over.. Anonymous poster hash: e2a6d...c3e
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Hæh! Når ble de kontantløse? Var innom dem i sommer med bøssepengene og fikk satt dem inn på kontoene til barna. Anonymous poster hash: 32857...78d
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 De har sånne myntmaskiner her vi bor. Men da må du ha minibankkort tilhørende kontoen de skal inn på. Vi tok de inn på min konto og overførte hjemme på nettbanken. Tar ikke imot kontanter her heller (Bergen) Anonymous poster hash: 51e74...529
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #6 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg gjorde det nylig i myntmaskin (Oslo). Tror jeg gikk via min konto, men barna har også konto der så ikke helt sikker. Anonymous poster hash: a976b...c85
Mamma_til_2 Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 Vi har da dnb bank med mennesker inni her jeg bor! Tror de har en type barnekonto men ikke sikker Google det 😀
Pigalopp:-) Skrevet 6. oktober 2014 #8 Skrevet 6. oktober 2014 Vi har også bank med mennesker; unge klysete menn som ikke har barn og som himlet med øynene da jeg lurte på om ikke treåringen kunne få tømme sparebøssa inne i banken. Vi sluttet med det i sommer, sa de. Så ble vi forvist til automatene ved inngangsdøra. DNB.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #9 Skrevet 6. oktober 2014 Kontantløse i vår by også. Det jobber selvsagt mennesker der, men de tar ikke imot kontanter. Men såvidt jeg vet arrangeres ingenting for barn og det synes jeg er litt trist. Anonymous poster hash: 62b0f...c0f
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #10 Skrevet 6. oktober 2014 Noen som gidder å ha DNB som bank da? Etter sjefen skrudde opp renta og kalte det for et spleiselag, og samtidig unte seg selv en kjempestor lønnsøkning, da hadde jeg trodd at det var kroken på døra for de fleste som var bevisste forbrukere. Anonymous poster hash: 7ca14...874
Nettie+jentungen Skrevet 6. oktober 2014 #11 Skrevet 6. oktober 2014 DnB har kuttet ut fox og Pia dessverre..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #12 Skrevet 6. oktober 2014 Her tømmer vi bøssene i banken iallefall. I helgen hadde dnb familiedag med gratis kinoforestilling gratis popkorn og brus, diverse aktiviteter osv Anonymous poster hash: 8a095...0c1
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #13 Skrevet 7. oktober 2014 Ok, det gikk oss hus forbi om det skjedde her...... Vi har DnB + Nordea....der er det heller ingenting bortsett fra at du får ett bursdagskort og kan komme å hente noen ballonger og kort til bursdagen. Anonymous poster hash: 5a5ef...210
to_små Skrevet 7. oktober 2014 #14 Skrevet 7. oktober 2014 De har slik myntmaskin her også. Og såvidt jeg vet har de slik "barnas dag" en gang i året. men det er kanskje forskjellig fra sted til sted om de arrangerer det og tid på året det skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå