Gå til innhold

Blir sprø av smerter i underlivet, detaljer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hele startet med svake mensmurringer og liten blødning etter sex. Dro til fastlege for GU, hun fant ingenting annet en smerter i bekkenbunnen. Tok celleprøve som jeg venter svar på. Ble henvist videre til sykehus, men dette tar tid. Etter at jeg var hos lege har smertene blitt større, de sitter som en konstant strek foran. Der smerten plutselig blir sterkere, det presser og klemmer på en måte, vanskelig å forklare. . Mulig det kjennes mer ut som om at noe vrir seg. Igår kom det en del blodslim og nå blør jeg. Graviditetstest er negativ og jeg går på cerazette. Har dere vært borti noe lignende?

Anonymous poster hash: 816c0...4dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært borti lignende. Men siden smertene dine er blitt større siden du var hos lege og du nå blør igjen så synes jeg du skal ta kontakt med lege, ev. legevakt igjen.

Det er jo ikke alle fastleger som er like dyktige i sine gyn.undersøkelser heller, så jeg ville nok gått til en gynekolog i steden for.

Ta kontakt med lege igjen. Du skal ikke gå med blødninger i tillegg til slike smerter uten å få raskere avklaring av hva det er, da må de fremskynde timen din på sykehuset.

Anonymous poster hash: bbc8d...e25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...