Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Vi vurderer å sette inn alarm i huset. Tror valget står mellpm sector og verisure (tidligere securitas direct). Hvilket bør vi velge og hvorfor? Anonymous poster hash: 1fa96...7a8
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 http://www.tv2.no/a/5978794 Sikreste er gode naboer som holder ører og øyner åpne. Anonymous poster hash: 58caa...45d
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Vi har verisure. Fornøyd enn så lenge,men har hverken hatt innbrudd eller brann da😜 Anonymous poster hash: 68dfb...fbf
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Veldig godt fornøyd med Verisure. Anonymous poster hash: 2f2c2...fb4
Gjest Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 Fornøyd med Verisure. Ringer med 1 gang om alarmen går.
Tjofsen Skrevet 6. oktober 2014 #6 Skrevet 6. oktober 2014 Har opplevd rutinesvikt hos Verisure. Jeg klarte å rote det til da jeg skulle skru av alarmen. Alarmen gikk og jeg ble aldri oppringt. De hadde klart å få tak i mannen til slutt, men da hadde de allerede sendt ut en vekter. Hverken jeg eller neste på ringelista hadde blitt oppringt. Vekteren var her i løpet av 10-15 min, så jeg fikk jo testet utrykningstiden. De var også kjappe en gang alarmen gikk da vi ikke var hjemme. Var heldigvis falsk alarm da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå