Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Mannen min har blitt urenslig! Før dusjet han hver dag, om ikke ihvertfall annen hver dag. Det siste halve året har han nærmest slutten å dusje! Han dusjer som regel ikke før jeg har kjeftet noen dager, tvinger han nærmest i dusjen.... Når han står i boxern stinker det rett å slett svett rumpe og balle svette Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre eller si! tenker egentlig at alle voksne har ansvar for sin egen hygiene, men om jeg ikke sier noe kan det fort gå over en uke uten dusj. Han har også en fysisk jobb, så svetten renner ofte Dette går selvfølgelig utover sexlivet vårt, og jeg har blitt den masete kjerringa som aldri holder kjeft om den dusjinga. Hva skal jeg gjøre? klarer ikke mer snart :/ Anonymous poster hash: 73452...fc2
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Mannen min har blitt urenslig! Før dusjet han hver dag, om ikke ihvertfall annen hver dag. Det siste halve året har han nærmest slutten å dusje! Han dusjer som regel ikke før jeg har kjeftet noen dager, tvinger han nærmest i dusjen.... Når han står i boxern stinker det rett å slett svett rumpe og balle svette Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre eller si! tenker egentlig at alle voksne har ansvar for sin egen hygiene, men om jeg ikke sier noe kan det fort gå over en uke uten dusj. Han har også en fysisk jobb, så svetten renner ofte Dette går selvfølgelig utover sexlivet vårt, og jeg har blitt den masete kjerringa som aldri holder kjeft om den dusjinga. Hva skal jeg gjøre? klarer ikke mer snart :/ Anonymous poster hash: 73452...fc2 Sexnekt. Hvis han har sexlyst, noe ikke alle menn har, så kapitulerer han til slutt. Si "jeg har ikke lyst", spør han hvorfor så sier du at han er skitten og stinker, og spør om han hadde syntes det var deilig med svett og stinkende underliv på dame under oralsex og vanlig sex? Anonymous poster hash: 79fc6...130
Forventningsfull ❤️ Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Åhh huff dette hørtes ut som en skikkelig kjip situasjon, har dere pratet ordentlig om dette, kan han være deprimert eller er det rett og slett latskap :/ Så ekkelt for deg
*Yuna* Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Kan han være deprimert? Det er jo ikke vanlig å gå fra og ha normal hygiene til å bli en gris.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 Er han deprimert? Det er et typisk tegn på depresjon å ikke bry seg om hygiene. Noen andre ting som ikke er som det skal? Kanskje en tur til legen er lurt. Om han bare er blitt en lat skitten gubbe får han tåle mas. Ellers får han klare seg uten sex hvertfall Anonymous poster hash: b8311...421
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #6 Skrevet 6. oktober 2014 Han virker ikke deprimert, er vel heller at det er et ORK å gå i dusjen.. sitter flere timer foran tven på kvelden, Når jeg spør skal du dusje før du legger deg? får jeg ja til svar.. 3 timer senere legger han seg og har ikke dusjet, så sier jeg skulle ikke du dusje? da får jeg bare til svar at "jeg gjør det i morgen" så sovner vi... Hadde det samme problemet ang tannpuss.. jeg nektet å kysse han. han har heldigvis blitt bedre på tannpussingen. men dusjing er jo viktig det også! Om ikke han er deprimert blir ihvertfall jeg det var å leve sånn Anonymous poster hash: 73452...fc2
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 Hmm, kanskje han bare må snu på rutinene da? Jeg synes også det er et ork å gå i dusjen rett før jeg legger meg om jeg er skikkelig trøtt og sliten, så de dagene jeg føler meg helt kaputt dusjer jeg så fort ungene er i seng. Jeg steller og legger barn i halv åtte tiden, går så rett i dusjen og setter meg deretter nydusjet i sofaen for å slappe av til jeg skal legge meg. Kanskje det hadde vært en løsning for mannen din også? De eneste gangene jeg venter med å dusje til rett før jeg legger meg er når jeg er hypp på litt action, da er det bare å pusse tenner, dusje og gå naken gjennom stua får jeg går til sengs, da kommer mannen joggende etter Anonymous poster hash: 4bd05...7e9
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #8 Skrevet 6. oktober 2014 Dusjer alltid om morgenen, for å våkne og for å føle meg ren til en ny dag.. Kanskje det kan være ny rutine? Anonymous poster hash: b58ab...42b
Luksusdyret Skrevet 6. oktober 2014 #9 Skrevet 6. oktober 2014 Hmm, kanskje han bare må snu på rutinene da? Jeg synes også det er et ork å gå i dusjen rett før jeg legger meg om jeg er skikkelig trøtt og sliten, så de dagene jeg føler meg helt kaputt dusjer jeg så fort ungene er i seng. Jeg steller og legger barn i halv åtte tiden, går så rett i dusjen og setter meg deretter nydusjet i sofaen for å slappe av til jeg skal legge meg. Kanskje det hadde vært en løsning for mannen din også? De eneste gangene jeg venter med å dusje til rett før jeg legger meg er når jeg er hypp på litt action, da er det bare å pusse tenner, dusje og gå naken gjennom stua får jeg går til sengs, da kommer mannen joggende etter Anonymous poster hash: 4bd05...7e9 SNU RUTINENE? Det er da for svarten ikke HI sitt ansvar at en voksen mann skal dusje, er det mulig? Skal HI lage dusjerutiner for mannen sammen med de andre ungene i huset?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #10 Skrevet 6. oktober 2014 Hmm, kanskje han bare må snu på rutinene da? Jeg synes også det er et ork å gå i dusjen rett før jeg legger meg om jeg er skikkelig trøtt og sliten, så de dagene jeg føler meg helt kaputt dusjer jeg så fort ungene er i seng. Jeg steller og legger barn i halv åtte tiden, går så rett i dusjen og setter meg deretter nydusjet i sofaen for å slappe av til jeg skal legge meg. Kanskje det hadde vært en løsning for mannen din også? De eneste gangene jeg venter med å dusje til rett før jeg legger meg er når jeg er hypp på litt action, da er det bare å pusse tenner, dusje og gå naken gjennom stua får jeg går til sengs, da kommer mannen joggende etter Anonymous poster hash: 4bd05...7e9 SNU RUTINENE? Det er da for svarten ikke HI sitt ansvar at en voksen mann skal dusje, er det mulig? Skal HI lage dusjerutiner for mannen sammen med de andre ungene i huset? Nei, problemstillingen er jo noe merkelig, men saken er jo at HI har laget et fortvilet innlegg her og ber om hjelp til å finne løsninger. Siden mannen er for sliten til å dusje rett før sengetid, og hun er lei av å mase på en stinkende mann, så kan det kanskje være greit for henne å foreslå for han å snu på rutinene sine fremfor å fortsette som de har det nå..... Anonymous poster hash: 4bd05...7e9
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #11 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg ville ha nektet å sove i samme seng som ham, rett og slett. Tanken på å ligge natten igjennom med lukten av svett og uvasket mann i nesen fårmeg til å føle meg grønn. Hadde enten redd opp til ham på gjesterommet/sofaen, eller lagt meg der selv. Fortrinnsvis det første, men hvis han ikke hadde respektert at jeg ikke ville ha ham i senga, så hadde jeg lagt meg et annet sted. Anonymous poster hash: 52a30...045
Mamma_til_2 Skrevet 6. oktober 2014 #12 Skrevet 6. oktober 2014 Haha du får gjøre som jeg gjør for og få 2 åringen til og dusje og pusse tenner uten hyl og grin jeg synger " alle barna dusjer" osv , når det kommer til tannpuss så er sangen" alle barna pusser tenner" osv, i begynnelsen måtte jeg ta henne med mens jeg sang men nå løper de begge når de hører sangen, kanskje det er løsningen for din situasjon
Attpåskatt Skrevet 6. oktober 2014 #13 Skrevet 6. oktober 2014 Er det en mulighet at han kan hive seg I dusjen med en gang han kommer hjem?
Tjofsen Skrevet 6. oktober 2014 #14 Skrevet 6. oktober 2014 Finn kjeppen og jag han inn i dusjen. Kan han ikke dusje med en gang han kommer hjem fra jobb? Når det gjelder tannpuss kan du skaffe en elektrisk tannbørste til han. Da slipper han å jobbe så fælt med tannpussen. Dessuten rengjør elektrisk tannbørste bedre enn vanlig tannbørste.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #15 Skrevet 6. oktober 2014 Han var temmelig urenslig til tider min ex også det måtte regler til for ham som for barnet - alle i dusjen for jeg skal sette på en maskin med klær. Da pleide det ikke bli diskusjon for han ville gjerne slippe den oppgaven. Anonymous poster hash: 6cd3e...9f8
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #16 Skrevet 6. oktober 2014 Finn kjeppen og jag han inn i dusjen. Kan han ikke dusje med en gang han kommer hjem fra jobb? Når det gjelder tannpuss kan du skaffe en elektrisk tannbørste til han. Da slipper han å jobbe så fælt med tannpussen. Dessuten rengjør elektrisk tannbørste bedre enn vanlig tannbørste. Nei, den gjør ikke det. Hilsen tannlege Anonymous poster hash: 52a30...045
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #17 Skrevet 6. oktober 2014 Ingen gode råd herfra, men mitt problem er at kjæresten min lukter svette og kuken lukter/smaker stramt selv om han sier han er nydusjet eller jeg jeg ser han kommer ut fra dusjen. Og jeg klarer ikke si til en voksen mann at han må nesten vaske kuken bedre Anonymous poster hash: f03a5...777
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #18 Skrevet 6. oktober 2014 Ingen gode råd herfra, men mitt problem er at kjæresten min lukter svette og kuken lukter/smaker stramt selv om han sier han er nydusjet eller jeg jeg ser han kommer ut fra dusjen. Og jeg klarer ikke si til en voksen mann at han må nesten vaske kuken bedre Anonymous poster hash: f03a5...777 Da vasker han seg antakelig for sjelden. Svette og "underlivslukt" setter seg fort i huden, og da er det ikke nok med én dusj og innsåping for å bli kvitt den. Har opplevd menn som har kommet nydusjet fra badet og luktet svette. Deodorantbruk løser problemet når det gjelder svettelukt, men ikke for underlivet. Han må antakelig vaske seg oftere, rett og slett. Anonymous poster hash: 52a30...045
Tjofsen Skrevet 6. oktober 2014 #19 Skrevet 6. oktober 2014 Finn kjeppen og jag han inn i dusjen. Kan han ikke dusje med en gang han kommer hjem fra jobb? Når det gjelder tannpuss kan du skaffe en elektrisk tannbørste til han. Da slipper han å jobbe så fælt med tannpussen. Dessuten rengjør elektrisk tannbørste bedre enn vanlig tannbørste. Nei, den gjør ikke det. Hilsen tannlege Anonymous poster hash: 52a30...045 http://forskning.no/bakterier-hygiene-menneskekroppen-samfunnsmedisin/2013/02/blir-tennene-renere-med-elektrisk For min egen del merker jeg stor forskjell med elektrisk. Tenker også at det blir enklere for mannen til HI når han slipper å skrubbe selv.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #20 Skrevet 6. oktober 2014 Finn kjeppen og jag han inn i dusjen. Kan han ikke dusje med en gang han kommer hjem fra jobb? Når det gjelder tannpuss kan du skaffe en elektrisk tannbørste til han. Da slipper han å jobbe så fælt med tannpussen. Dessuten rengjør elektrisk tannbørste bedre enn vanlig tannbørste. Nei, den gjør ikke det. Hilsen tannlege Anonymous poster hash: 52a30...045 http://forskning.no/bakterier-hygiene-menneskekroppen-samfunnsmedisin/2013/02/blir-tennene-renere-med-elektrisk For min egen del merker jeg stor forskjell med elektrisk. Tenker også at det blir enklere for mannen til HI når han slipper å skrubbe selv. Det får da være måte på latskap?? Å ikke gidde å dytte en tannbørste fram og tilbake i munnen?? Menn slipper jo superbillig unna dette med dusjing/stelling, det er jo gjort på noen minutter! Ikke noe hår å føne, legger å barbere, negler å lakke.. Så HIs mann er LAT (eller syk) Anonymous poster hash: ca9b8...1d2
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #21 Skrevet 6. oktober 2014 Finn kjeppen og jag han inn i dusjen. Kan han ikke dusje med en gang han kommer hjem fra jobb? Når det gjelder tannpuss kan du skaffe en elektrisk tannbørste til han. Da slipper han å jobbe så fælt med tannpussen. Dessuten rengjør elektrisk tannbørste bedre enn vanlig tannbørste. Nei, den gjør ikke det. Hilsen tannlege Anonymous poster hash: 52a30...045 http://forskning.no/bakterier-hygiene-menneskekroppen-samfunnsmedisin/2013/02/blir-tennene-renere-med-elektrisk For min egen del merker jeg stor forskjell med elektrisk. Tenker også at det blir enklere for mannen til HI når han slipper å skrubbe selv. Det som gjør forskjellen når man går over til elektrisk tannbørste, er at man ofte blir mer nøye enn når man pusser vanlig. Men det finnes ingen belegg for å si at tennene blir renere med en elektrisk tannbørste enn med en vanlig. Jeg anbefaler det kun til personer som har problemer med å pusse normalt (noe det ikke høres ut som om HIs mann har. En voksn mann som er for lat til å pusse tennene??). Anonymous poster hash: 52a30...045
MarianeA Skrevet 7. oktober 2014 #22 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg hadde nok sagt ifra, ikke bare med hint, men i klartekst. Mannen min er normalt sett ikke urenslig, men kjenner jeg at det lukter så greier jeg ikke tie stille. Rumpelukt er ille synes nå jeg. Huff
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2014 #23 Skrevet 7. oktober 2014 Du nekter å ligge i samme seng som han, frem til han begynner å ta vare på egen hygiene! Enkelt og greit. Det der er så utrolig ekkelt!! Hva må kollegaene tenke? Nei krev at han dusjer som alle andre normale gjør. Enten dusjer han annenhver dag, eller så sover du et annet sted enn deres seng og du nekter sex. Det har du all rett til! Anonymous poster hash: 27bcd...37f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå