Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Kan man skrive en liste over spesifikke ting man ønsker at vaskehjelpen skal gjøre? Kunne gjerne tenkt meg en vaskehjelp som skifter på sengene og bretter rene klær, i tillegg til å vaske gulv, kjøkken og bad, og innimellom vaske vinduer. Men jeg vet ikke om det er vanlig å be de om å gjøre sånt, eller om det må spesifiseres i søknaden? Anonymous poster hash: 3a56e...825
MrsMilla Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Kommer an på vaskehjelpen. Du har noen selskaper som kun vasker gulv/bad etc, du har enkeltpersoner som jobber svart - og da altså alt etter avtale. Vi bruker Lykke Hjemme, som holder til i Trondheim. De tar alt man ønsker å ha gjort, altså alt fra gulvvask til sengetøy, til bretting av klær, selv matlaging. Vi bruker de kun til vask nå, men vurderer å få hjelp til andre ting innimellom, som julevask, ekstrahjelp under selskap etc.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Takk! Jeg bor litt utenfor Trondheim, men skal undersøke om de drar utenfor byen. Det høres veldig bra ut det da HI Anonymous poster hash: 3a56e...825
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Hva koster slike tjenester? Anonymous poster hash: 7f065...d4e
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 Vi har alltid avtalt med vaskehjelpen hva hun skal gjøre. Det har gått helt fint :-) Men nå skal hun begynne i ny jobb :-( trenger ny...Noen som vet om bra vaskehjelp i Lillestrømsområdet...? (Sorry, ikke meningen å kuppe tråden da...) Anonymous poster hash: eca63...0e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå