Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Har gått på sprøyter i nesten en uke, så jeg er helt på slutten i min behandling. Men det føles nå ut som om jeg skal ha mensen hele tiden! Presser på i eggstokkene, og føler jeg har skikkelig "mens-mage". Er så redd for at jeg plutselig skal begynne å blø slik at hele behandlingsperioden var helt bortkastet... Er det normalt å føle slik? At man skal ha mensen? Anonymous poster hash: 2ad41...14b
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Hadde det helt likt. Jeg tror det er ganske vanlig. Anonymous poster hash: 96cd9...13d
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg hadde det helt likt på sprøytene og til godt etter uttaket. Anonymous poster hash: a99a1...48b
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Hadde det helt likt. Jeg tror det er ganske vanlig. Anonymous poster hash: 96cd9...13d Oh, takk for svar! Da skal jeg prøve å slappe av litt Ble bare så redd for at alt var bortkastet... Anonymous poster hash: 2ad41...14b
klishe89 Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 Ja, helt vanlig. Skjønner det er skremmende
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 Helt normalt Lykke til Tusen takk Bra det er normalt! Man blir jo helt tussete av dette her og alt som kan gå galt... og bittelitt hormonell i tillegg... begynner nesten å grine av "klemme-smileyen" din liksom.... Får holde ut til jeg skal inn å sjekke eggbeholdninga senere i uka. Er såååå redd for at det ikke er noe å hente også... Anonymous poster hash: 2ad41...14b
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #8 Skrevet 6. oktober 2014 Helt normalt. Husker også at jeg hadde skikkelig eggløsbingssmerter dagen etter eggløsningssprøyten var satt. Hadde også el slim. Da var det en dag til uttak. Ringte klinikken i panikk å fortalte at nå ramlet alle eggene ut😉. Nei de gjorde ikke det, men det føltes slik ☺️ Anonymous poster hash: 03b91...f39
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #9 Skrevet 6. oktober 2014 Helt normalt. Husker også at jeg hadde skikkelig eggløsbingssmerter dagen etter eggløsningssprøyten var satt. Hadde også el slim. Da var det en dag til uttak. Ringte klinikken i panikk å fortalte at nå ramlet alle eggene ut. Nei de gjorde ikke det, men det føltes slik ☺ Anonymous poster hash: 03b91...f39 Haha Godt å vite! Da slipper jeg å få panikk om jeg føler det samme Gruer meg til den sprøyta.... men det går nok bra Anonymous poster hash: 2ad41...14b
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #10 Skrevet 6. oktober 2014 Det er helt normalt! Jeg sitter gravid i uke 32 etter ivf nå og hadde samme mensenfølelse. Eggstokkene er rett og slett sprengt pga mange modne eggfolikler. Du vil jo snart sette sprøytene som hindrer eggløsning, deretter sprøyten som setter igang eggløsning. Masse lykke til! Anonymous poster hash: cd64e...c90
kaksy Skrevet 6. oktober 2014 #11 Skrevet 6. oktober 2014 Hadde også den følelsen. Så tror det nok er veldig normalt. Sitter her med to IVF barn så gikk utrolig bra to ganger for meg! Men måtte prøve flere ganger, prosessen er ikke bare, bare så ikke rart en blir bekymret over det ene og det andre. Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #12 Skrevet 6. oktober 2014 Lykke til <3 fått ei med ivf- lykke!! Anonymous poster hash: 9dc9f...9a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå