Gå til innhold

Uke 11 og småblødninger - bekymret!


skiberta

Anbefalte innlegg

Akkurat nå som jeg begynte å slappe av har jeg begynt å blø litt. Ser ikke ut som det er ferskt da og er kun ved dobesøk/tørk. Har også magesmerter så er redd dette her kommer til å gå i vasken. Sitter her på jobb og har mest lyst til å være hjemme. Skal heldigvis til fastlegen i ettermiddag og får vel da vite om dette her går rette veien eller ikke. Blir i hvertfall bedre å få svar og forholde seg til det enn å gå rundt å være så bekymra. 

 

Noen andre som har hatt brun utflod/blod og det har gått bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde litt rosa eller brun utflod nesten daglig fra uke 4 til 8, med 2-3 ganger hvor det kom litt mer (mørk brunt eller rødt). Spesielt etter samleie! Hadde ul 6+4 og 8+4 og alt så bra ut, men så ut som om jeg hadde mistet en tvilling. Hadde fortsatt en liten blødning i livmor, men var ikke fare for/ eller kom fra babyen :-)

 

Fikk beskjed om at det kunne være normalt å blø litt, men jeg ville sagt ifra at du ønsker en tidlig ul så fort som mulig. Blødninger skal sjekkes og det er så vondt å gå å være redd! Er det lite kommer det nok til å gå bra, krysser fingre for deg og at det stopper like fort som det startet :-)

 

Jeg er nå 9+2 og ser ut som om blødningene har gitt seg. Fikk time når jeg er 10+6 også, betryggende at de følger godt opp! Du kan jo be om det samme :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Høres betryggende ut å få så god oppfølgning. Godt dine blødninger har gitt seg! 

 

Jeg var hos fastlegen og han tok frem ultralydapparatet med en gang. Da fikk jeg høre bankende hjerte for første gang pluss se en liten sprellende krabat! Det var en lettelse, men samtidig fikk jeg ikke vite hvor blødningen kom fra så merker jeg ikke er helt beroliget. Fastlegen sa at det uansett ikke var noe å gjøre hvis det gikk den veien men at alt så bra ut. At det er ganske vanlig med småblødninger. Da må jeg jo bare gå ut i fra det! Fikk i hvertfall beskjed om å ta det litt med ro fremover. Skal til svangerskapskontroll neste uke igjen så da får jeg en ny sjekk da så da regner jeg med å bli fulgt opp :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, så godt at du fikk sjekket i dag, skiberta! Utrolig trist å høre at du har blødd, men veldig fint å høre at du har fått høre hjertelyd og samtidig se et sprell levende vesen inni deg! Krysser fingrene for at det ikke er noe galt, og det hørtes jo lovende ut i forhold til det du fikk se. Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...