Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Kan noen komme med julegavetips fra ebay el. Til ca 100kr? Jenter 13 og 9år. Gutt 12 år. Jeg er elendig på å lete der.. Så viss noen har noe de vet om, kjør på) Anonymous poster hash: b42d2...630
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Hvorfor kjøpe masse dritt på ebay? Det meste der er bare dritt og til og med brukte ting selges som nye. Mange svindlere og mange i USA med dårlig økonomi som selger hva som helst for å tjene noen kroner. Har til og med opplevd å kjøpe dyre merkeklær der det viser seg at merkelappen er sydd på av en selger og klærne var av ræva kvalitet. Har til og med fått tilsendt fake billigsminke og gudene vet hva som er innholdet i en fake Maybelline maskara ( hvem faker et billigmerke??) hvorfor la deg lure? Anonymous poster hash: d9de5...d6f
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Hvorfor kjøpe masse dritt på ebay? Det meste der er bare dritt og til og med brukte ting selges som nye. Mange svindlere og mange i USA med dårlig økonomi som selger hva som helst for å tjene noen kroner. Har til og med opplevd å kjøpe dyre merkeklær der det viser seg at merkelappen er sydd på av en selger og klærne var av ræva kvalitet. Har til og med fått tilsendt fake billigsminke og gudene vet hva som er innholdet i en fake Maybelline maskara ( hvem faker et billigmerke??) hvorfor la deg lure? Anonymous poster hash: d9de5...d6f Hvorfor har du da latt deg lure en god del ganger😂 Anonymous poster hash: ac75b...e43
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Hvorfor kjøpe masse dritt på ebay? Det meste der er bare dritt og til og med brukte ting selges som nye. Mange svindlere og mange i USA med dårlig økonomi som selger hva som helst for å tjene noen kroner. Har til og med opplevd å kjøpe dyre merkeklær der det viser seg at merkelappen er sydd på av en selger og klærne var av ræva kvalitet. Har til og med fått tilsendt fake billigsminke og gudene vet hva som er innholdet i en fake Maybelline maskara ( hvem faker et billigmerke??) hvorfor la deg lure? Anonymous poster hash: d9de5...d6f Hvorfor har du da latt deg lure en god del ganger Anonymous poster hash: ac75b...e43 Fordi det er av erfaring man lærer? Anonymous poster hash: f0b8e...a3b
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 http://www.ebay.com/itm/Unisex-Favorite-Geneva-Silicone-Jelly-Gel-Quartz-Analog-Sports-Wrist-Watch-B47K-/291154199871?pt=UK_Jewelery_Watches_Watches_MensWatches_GL&var=&hash=item43ca24853f Anonymous poster hash: dc5b7...764
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #6 Skrevet 6. oktober 2014 Hvorfor kjøpe masse dritt på ebay? Det meste der er bare dritt og til og med brukte ting selges som nye. Mange svindlere og mange i USA med dårlig økonomi som selger hva som helst for å tjene noen kroner. Har til og med opplevd å kjøpe dyre merkeklær der det viser seg at merkelappen er sydd på av en selger og klærne var av ræva kvalitet. Har til og med fått tilsendt fake billigsminke og gudene vet hva som er innholdet i en fake Maybelline maskara ( hvem faker et billigmerke??) hvorfor la deg lure? Anonymous poster hash: d9de5...d6f Hvorfor har du da latt deg lure en god del ganger Anonymous poster hash: ac75b...e43 Fordi det er av erfaring man lærer? Anonymous poster hash: f0b8e...a3b Da kunne du jo sagt det på en måte som gjorde at HI ønsket ta imot denne lærdommen din. Nå virker du bare nedlatende og dum;-)) Anonymous poster hash: ac75b...e43
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 Hvorfor kjøpe masse dritt på ebay? Det meste der er bare dritt og til og med brukte ting selges som nye. Mange svindlere og mange i USA med dårlig økonomi som selger hva som helst for å tjene noen kroner. Har til og med opplevd å kjøpe dyre merkeklær der det viser seg at merkelappen er sydd på av en selger og klærne var av ræva kvalitet. Har til og med fått tilsendt fake billigsminke og gudene vet hva som er innholdet i en fake Maybelline maskara ( hvem faker et billigmerke??) hvorfor la deg lure? Anonymous poster hash: d9de5...d6f Hvorfor har du da latt deg lure en god del ganger Anonymous poster hash: ac75b...e43 Fordi det er av erfaring man lærer? Anonymous poster hash: f0b8e...a3b Da kunne du jo sagt det på en måte som gjorde at HI ønsket ta imot denne lærdommen din. Nå virker du bare nedlatende og dum;-)) Anonymous poster hash: ac75b...e43 Lær deg å se på kodene. Det var ikke jeg som svarte HI. Anonymous poster hash: f0b8e...a3b
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #8 Skrevet 6. oktober 2014 Hvorfor kjøpe masse dritt på ebay? Det meste der er bare dritt og til og med brukte ting selges som nye. Mange svindlere og mange i USA med dårlig økonomi som selger hva som helst for å tjene noen kroner. Har til og med opplevd å kjøpe dyre merkeklær der det viser seg at merkelappen er sydd på av en selger og klærne var av ræva kvalitet. Har til og med fått tilsendt fake billigsminke og gudene vet hva som er innholdet i en fake Maybelline maskara ( hvem faker et billigmerke??) hvorfor la deg lure? Anonymous poster hash: d9de5...d6f Hvorfor har du da latt deg lure en god del ganger Anonymous poster hash: ac75b...e43 Fordi det er av erfaring man lærer? Anonymous poster hash: f0b8e...a3b Da kunne du jo sagt det på en måte som gjorde at HI ønsket ta imot denne lærdommen din. Nå virker du bare nedlatende og dum;-)) Anonymous poster hash: ac75b...e43 Lær deg å se på kodene. Det var ikke jeg som svarte HI. Anonymous poster hash: f0b8e...a3b Nei, så det etterpå;-) Svaret gjelder uansett. Anonymous poster hash: ac75b...e43
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #9 Skrevet 6. oktober 2014 Tror ikke jeg ville handlet på ebay såfremt du ikke vet om noe spesielt de ønsker seg. Ene tantebarnet mitt ønsket seg ett år en justin bieber genser. Og den hadde bra kvalitet- var venner av henne som hadde samme. Klokker til 14 kroner ville jeg ikke kjøpt;-) Om de liker noe spesielt kan jo effekter i det være en ide men ville ikke gått for det absolutt billigste;-) Anonymous poster hash: ac75b...e43
Tjofsen Skrevet 6. oktober 2014 #10 Skrevet 6. oktober 2014 Har kjøpt en del drikkeflasker fra contigo på ebay. Har bestilt fra USA. Søk på selger forzasports.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #11 Skrevet 6. oktober 2014 http://www.ebay.com/itm/261330125526 http://www.ebay.com/itm/291182517375?var=590336557898&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 http://www.ebay.com/itm/China-Glaze-Nail-Polish-Lacquer-RUBY-PUMPS-70577-5oz/151084456916?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D25805%26meid%3D1f643c27cd744aa6a71f7dfc6fb6d4ab%26pid%3D100011%26prg%3D10778%26rk%3D1%26rkt%3D10%26sd%3D281422571341 http://www.ebay.com/itm/161193225118?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Anonymous poster hash: 9c777...967
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #12 Skrevet 6. oktober 2014 http://www.ebay.com/itm/CAMELBAK-EDDY-0-6L-WATER-BOTTLE-LILAC-/251665360024?pt=UK_SportingGoods_HikingEquipment_RL&hash=item3a986ca498 Anonymous poster hash: 9c777...967
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #13 Skrevet 6. oktober 2014 Hvorfor kjøpe masse dritt på ebay? Det meste der er bare dritt og til og med brukte ting selges som nye. Mange svindlere og mange i USA med dårlig økonomi som selger hva som helst for å tjene noen kroner. Har til og med opplevd å kjøpe dyre merkeklær der det viser seg at merkelappen er sydd på av en selger og klærne var av ræva kvalitet. Har til og med fått tilsendt fake billigsminke og gudene vet hva som er innholdet i en fake Maybelline maskara ( hvem faker et billigmerke??) hvorfor la deg lure? Anonymous poster hash: d9de5...d6f Hvorfor har du da latt deg lure en god del ganger Anonymous poster hash: ac75b...e43 Fordi det er av erfaring man lærer? Anonymous poster hash: f0b8e...a3b Da kunne du jo sagt det på en måte som gjorde at HI ønsket ta imot denne lærdommen din. Nå virker du bare nedlatende og dum;-)) Anonymous poster hash: ac75b...e43 Ja, jeg blir litt oppgitt over dette ebay maset, som om ebay i seg selv solgte spesielle varer. Ebay er full av dritt og man kan like gjerne kjøpe dritt på Nille. Og til hvem det nå var som lurte på hvorfor jeg lot meg lure er svaret at jeg var nesten ti år yngre enn det jeg er nå og ebay var rimelig ferskt. At noen nå ser ut til å mene at ebay er en revolusjon finner jeg ganske utrolig. Skjønner hvis man vil kjøpe gamle cd' er og ting man ellers ikke får tak i, men gaver til små barn? Man vet ikke hva det er laget av eller om det ville vært godkjent for salg i butikk i verken Norge eller USA. Helt på trynet at man vurderer å kjøpe smådingser til barn på ebay. Håper i det minste at det er HI sine egne barn det er snakk om. Jeg er nok litt nedlatende ja, mange veldig naive folk her inne. Men dum, det er jeg nok langt ifra. Anonymous poster hash: d9de5...d6f
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #14 Skrevet 6. oktober 2014 Hvorfor kjøpe masse dritt på ebay? Det meste der er bare dritt og til og med brukte ting selges som nye. Mange svindlere og mange i USA med dårlig økonomi som selger hva som helst for å tjene noen kroner. Har til og med opplevd å kjøpe dyre merkeklær der det viser seg at merkelappen er sydd på av en selger og klærne var av ræva kvalitet. Har til og med fått tilsendt fake billigsminke og gudene vet hva som er innholdet i en fake Maybelline maskara ( hvem faker et billigmerke??) hvorfor la deg lure? Anonymous poster hash: d9de5...d6f Hvorfor har du da latt deg lure en god del ganger Anonymous poster hash: ac75b...e43 Fordi det er av erfaring man lærer? Anonymous poster hash: f0b8e...a3b Da kunne du jo sagt det på en måte som gjorde at HI ønsket ta imot denne lærdommen din. Nå virker du bare nedlatende og dum;-)) Anonymous poster hash: ac75b...e43 Ja, jeg blir litt oppgitt over dette ebay maset, som om ebay i seg selv solgte spesielle varer. Ebay er full av dritt og man kan like gjerne kjøpe dritt på Nille. Og til hvem det nå var som lurte på hvorfor jeg lot meg lure er svaret at jeg var nesten ti år yngre enn det jeg er nå og ebay var rimelig ferskt. At noen nå ser ut til å mene at ebay er en revolusjon finner jeg ganske utrolig. Skjønner hvis man vil kjøpe gamle cd' er og ting man ellers ikke får tak i, men gaver til små barn? Man vet ikke hva det er laget av eller om det ville vært godkjent for salg i butikk i verken Norge eller USA. Helt på trynet at man vurderer å kjøpe smådingser til barn på ebay. Håper i det minste at det er HI sine egne barn det er snakk om. Jeg er nok litt nedlatende ja, mange veldig naive folk her inne. Men dum, det er jeg nok langt ifra. Anonymous poster hash: d9de5...d6f Ebay- som annet i verden har utviklet seg på 10 år. At du var 10 år yngre når du shoppet der betyr ikke at HI er eldre nå enn du var. Om du er dum eller ikke tror jeg ganske så diskuterbart;-) Anonymous poster hash: ac75b...e43
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #15 Skrevet 6. oktober 2014 Hvorfor kjøpe masse dritt på ebay? Det meste der er bare dritt og til og med brukte ting selges som nye. Mange svindlere og mange i USA med dårlig økonomi som selger hva som helst for å tjene noen kroner. Har til og med opplevd å kjøpe dyre merkeklær der det viser seg at merkelappen er sydd på av en selger og klærne var av ræva kvalitet. Har til og med fått tilsendt fake billigsminke og gudene vet hva som er innholdet i en fake Maybelline maskara ( hvem faker et billigmerke??) hvorfor la deg lure? Anonymous poster hash: d9de5...d6f Hvorfor har du da latt deg lure en god del ganger Anonymous poster hash: ac75b...e43 Fordi det er av erfaring man lærer? Anonymous poster hash: f0b8e...a3b Da kunne du jo sagt det på en måte som gjorde at HI ønsket ta imot denne lærdommen din. Nå virker du bare nedlatende og dum;-)) Anonymous poster hash: ac75b...e43 Ja, jeg blir litt oppgitt over dette ebay maset, som om ebay i seg selv solgte spesielle varer. Ebay er full av dritt og man kan like gjerne kjøpe dritt på Nille. Og til hvem det nå var som lurte på hvorfor jeg lot meg lure er svaret at jeg var nesten ti år yngre enn det jeg er nå og ebay var rimelig ferskt. At noen nå ser ut til å mene at ebay er en revolusjon finner jeg ganske utrolig. Skjønner hvis man vil kjøpe gamle cd' er og ting man ellers ikke får tak i, men gaver til små barn? Man vet ikke hva det er laget av eller om det ville vært godkjent for salg i butikk i verken Norge eller USA. Helt på trynet at man vurderer å kjøpe smådingser til barn på ebay. Håper i det minste at det er HI sine egne barn det er snakk om. Jeg er nok litt nedlatende ja, mange veldig naive folk her inne. Men dum, det er jeg nok langt ifra. Anonymous poster hash: d9de5...d6f Ebay- som annet i verden har utviklet seg på 10 år. At du var 10 år yngre når du shoppet der betyr ikke at HI er eldre nå enn du var. Om du er dum eller ikke tror jeg ganske så diskuterbart;-) Anonymous poster hash: ac75b...e43 Er du helt teit? Det er jo samme type selgere, enten det er privatpersoner eller firma. Hvorfor tror du de selger på ebay og ikke andre steder? Ebay har ikke utviklet seg på ti år, da de simpelthen ikke er ansvarlige for å kvalitetssikre sine selgere og ihvertfall ikke deres produkter. Nordmenn er de perfekte "victims" her fordi de alltid skal ha ting så billig og er litt i seneste laget til å oppdage det nyeste. Håper for HI at hun er 20, det forklarer ihvertfall litt. Anonymous poster hash: d9de5...d6f
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #16 Skrevet 6. oktober 2014 Hvorfor kjøpe masse dritt på ebay? Det meste der er bare dritt og til og med brukte ting selges som nye. Mange svindlere og mange i USA med dårlig økonomi som selger hva som helst for å tjene noen kroner. Har til og med opplevd å kjøpe dyre merkeklær der det viser seg at merkelappen er sydd på av en selger og klærne var av ræva kvalitet. Har til og med fått tilsendt fake billigsminke og gudene vet hva som er innholdet i en fake Maybelline maskara ( hvem faker et billigmerke??) hvorfor la deg lure?Anonymous poster hash: d9de5...d6f Hvorfor har du da latt deg lure en god del gangerAnonymous poster hash: ac75b...e43 Fordi det er av erfaring man lærer?Anonymous poster hash: f0b8e...a3b Da kunne du jo sagt det på en måte som gjorde at HI ønsket ta imot denne lærdommen din. Nå virker du bare nedlatende og dum;-))Anonymous poster hash: ac75b...e43 Ja, jeg blir litt oppgitt over dette ebay maset, som om ebay i seg selv solgte spesielle varer. Ebay er full av dritt og man kan like gjerne kjøpe dritt på Nille. Og til hvem det nå var som lurte på hvorfor jeg lot meg lure er svaret at jeg var nesten ti år yngre enn det jeg er nå og ebay var rimelig ferskt. At noen nå ser ut til å mene at ebay er en revolusjon finner jeg ganske utrolig. Skjønner hvis man vil kjøpe gamle cd' er og ting man ellers ikke får tak i, men gaver til små barn? Man vet ikke hva det er laget av eller om det ville vært godkjent for salg i butikk i verken Norge eller USA. Helt på trynet at man vurderer å kjøpe smådingser til barn på ebay. Håper i det minste at det er HI sine egne barn det er snakk om. Jeg er nok litt nedlatende ja, mange veldig naive folk her inne. Men dum, det er jeg nok langt ifra. Anonymous poster hash: d9de5...d6f Ebay- som annet i verden har utviklet seg på 10 år. At du var 10 år yngre når du shoppet der betyr ikke at HI er eldre nå enn du var. Om du er dum eller ikke tror jeg ganske så diskuterbart;-)Anonymous poster hash: ac75b...e43 Er du helt teit? Det er jo samme type selgere, enten det er privatpersoner eller firma. Hvorfor tror du de selger på ebay og ikke andre steder? Ebay har ikke utviklet seg på ti år, da de simpelthen ikke er ansvarlige for å kvalitetssikre sine selgere og ihvertfall ikke deres produkter. Nordmenn er de perfekte "victims" her fordi de alltid skal ha ting så billig og er litt i seneste laget til å oppdage det nyeste. Håper for HI at hun er 20, det forklarer ihvertfall litt. Anonymous poster hash: d9de5...d6f At ebay bare selger dritt er nå langt fra sannheten. Det selges mye holdbart der også. Jeg har stort sett bare god erfaring. Men hvorfor er du så frekk og spydig? Går det ikke an å svare på en ordentlig måte? Anonymous poster hash: be422...7ed
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #17 Skrevet 6. oktober 2014 Loom Bands er jo veldig populært Vet ikke om jentene er for store for det. Får i hvert fall store pakker til 100 kr med det. Anonymous poster hash: 099f0...d95
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #18 Skrevet 6. oktober 2014 Hvorfor kjøpe masse dritt på ebay? Det meste der er bare dritt og til og med brukte ting selges som nye. Mange svindlere og mange i USA med dårlig økonomi som selger hva som helst for å tjene noen kroner. Har til og med opplevd å kjøpe dyre merkeklær der det viser seg at merkelappen er sydd på av en selger og klærne var av ræva kvalitet. Har til og med fått tilsendt fake billigsminke og gudene vet hva som er innholdet i en fake Maybelline maskara ( hvem faker et billigmerke??) hvorfor la deg lure? Anonymous poster hash: d9de5...d6f Hvorfor har du da latt deg lure en god del ganger Anonymous poster hash: ac75b...e43 Fordi det er av erfaring man lærer? Anonymous poster hash: f0b8e...a3b Da kunne du jo sagt det på en måte som gjorde at HI ønsket ta imot denne lærdommen din. Nå virker du bare nedlatende og dum;-)) Anonymous poster hash: ac75b...e43 Ja, jeg blir litt oppgitt over dette ebay maset, som om ebay i seg selv solgte spesielle varer. Ebay er full av dritt og man kan like gjerne kjøpe dritt på Nille. Og til hvem det nå var som lurte på hvorfor jeg lot meg lure er svaret at jeg var nesten ti år yngre enn det jeg er nå og ebay var rimelig ferskt. At noen nå ser ut til å mene at ebay er en revolusjon finner jeg ganske utrolig. Skjønner hvis man vil kjøpe gamle cd' er og ting man ellers ikke får tak i, men gaver til små barn? Man vet ikke hva det er laget av eller om det ville vært godkjent for salg i butikk i verken Norge eller USA. Helt på trynet at man vurderer å kjøpe smådingser til barn på ebay. Håper i det minste at det er HI sine egne barn det er snakk om. Jeg er nok litt nedlatende ja, mange veldig naive folk her inne. Men dum, det er jeg nok langt ifra. Anonymous poster hash: d9de5...d6f Ebay- som annet i verden har utviklet seg på 10 år. At du var 10 år yngre når du shoppet der betyr ikke at HI er eldre nå enn du var. Om du er dum eller ikke tror jeg ganske så diskuterbart;-) Anonymous poster hash: ac75b...e43 Er du helt teit? Det er jo samme type selgere, enten det er privatpersoner eller firma. Hvorfor tror du de selger på ebay og ikke andre steder? Ebay har ikke utviklet seg på ti år, da de simpelthen ikke er ansvarlige for å kvalitetssikre sine selgere og ihvertfall ikke deres produkter. Nordmenn er de perfekte "victims" her fordi de alltid skal ha ting så billig og er litt i seneste laget til å oppdage det nyeste. Håper for HI at hun er 20, det forklarer ihvertfall litt. Anonymous poster hash: d9de5...d6f Uff, du må ha store probelmer😂 Anonymous poster hash: ac75b...e43
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #19 Skrevet 6. oktober 2014 *problemer selvsagt;-) Anonymous poster hash: ac75b...e43
Gjest gry1986 Skrevet 6. oktober 2014 #20 Skrevet 6. oktober 2014 Hvorfor kjøpe masse dritt på ebay? Det meste der er bare dritt og til og med brukte ting selges som nye. Mange svindlere og mange i USA med dårlig økonomi som selger hva som helst for å tjene noen kroner. Har til og med opplevd å kjøpe dyre merkeklær der det viser seg at merkelappen er sydd på av en selger og klærne var av ræva kvalitet. Har til og med fått tilsendt fake billigsminke og gudene vet hva som er innholdet i en fake Maybelline maskara ( hvem faker et billigmerke??) hvorfor la deg lure?Anonymous poster hash: d9de5...d6f Hvorfor har du da latt deg lure en god del gangerAnonymous poster hash: ac75b...e43 Fordi det er av erfaring man lærer?Anonymous poster hash: f0b8e...a3b Da kunne du jo sagt det på en måte som gjorde at HI ønsket ta imot denne lærdommen din. Nå virker du bare nedlatende og dum;-))Anonymous poster hash: ac75b...e43 Ja, jeg blir litt oppgitt over dette ebay maset, som om ebay i seg selv solgte spesielle varer. Ebay er full av dritt og man kan like gjerne kjøpe dritt på Nille. Og til hvem det nå var som lurte på hvorfor jeg lot meg lure er svaret at jeg var nesten ti år yngre enn det jeg er nå og ebay var rimelig ferskt. At noen nå ser ut til å mene at ebay er en revolusjon finner jeg ganske utrolig. Skjønner hvis man vil kjøpe gamle cd' er og ting man ellers ikke får tak i, men gaver til små barn? Man vet ikke hva det er laget av eller om det ville vært godkjent for salg i butikk i verken Norge eller USA. Helt på trynet at man vurderer å kjøpe smådingser til barn på ebay. Håper i det minste at det er HI sine egne barn det er snakk om. Jeg er nok litt nedlatende ja, mange veldig naive folk her inne. Men dum, det er jeg nok langt ifra. Anonymous poster hash: d9de5...d6f Ebay- som annet i verden har utviklet seg på 10 år. At du var 10 år yngre når du shoppet der betyr ikke at HI er eldre nå enn du var. Om du er dum eller ikke tror jeg ganske så diskuterbart;-)Anonymous poster hash: ac75b...e43 Er du helt teit? Det er jo samme type selgere, enten det er privatpersoner eller firma. Hvorfor tror du de selger på ebay og ikke andre steder? Ebay har ikke utviklet seg på ti år, da de simpelthen ikke er ansvarlige for å kvalitetssikre sine selgere og ihvertfall ikke deres produkter. Nordmenn er de perfekte "victims" her fordi de alltid skal ha ting så billig og er litt i seneste laget til å oppdage det nyeste. Håper for HI at hun er 20, det forklarer ihvertfall litt. Anonymous poster hash: d9de5...d6f At ebay bare selger dritt er nå langt fra sannheten. Det selges mye holdbart der også. Jeg har stort sett bare god erfaring. Men hvorfor er du så frekk og spydig? Går det ikke an å svare på en ordentlig måte?Anonymous poster hash: be422...7ed Enig med hun over. Eg syns d e mye bra på ebay, aldri hatt problemer. Og desuten spurte hi om tips!! Dette va ikkje en tråd for å slenge dritt om ebay
Gjest gry1986 Skrevet 6. oktober 2014 #21 Skrevet 6. oktober 2014 Kan noen komme med julegavetips fra ebay el. Til ca 100kr? Jenter 13 og 9år. Gutt 12 år. Jeg er elendig på å lete der.. Så viss noen har noe de vet om, kjør på)Anonymous poster hash: b42d2...630 Du kan finne elsa og anna barbie te ca 60 kr.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #22 Skrevet 6. oktober 2014 Hvorfor kjøpe masse dritt på ebay? Det meste der er bare dritt og til og med brukte ting selges som nye. Mange svindlere og mange i USA med dårlig økonomi som selger hva som helst for å tjene noen kroner. Har til og med opplevd å kjøpe dyre merkeklær der det viser seg at merkelappen er sydd på av en selger og klærne var av ræva kvalitet. Har til og med fått tilsendt fake billigsminke og gudene vet hva som er innholdet i en fake Maybelline maskara ( hvem faker et billigmerke??) hvorfor la deg lure? Anonymous poster hash: d9de5...d6f Hvorfor har du da latt deg lure en god del ganger Anonymous poster hash: ac75b...e43 Fordi det er av erfaring man lærer? Anonymous poster hash: f0b8e...a3b Da kunne du jo sagt det på en måte som gjorde at HI ønsket ta imot denne lærdommen din. Nå virker du bare nedlatende og dum;-)) Anonymous poster hash: ac75b...e43 Ja, jeg blir litt oppgitt over dette ebay maset, som om ebay i seg selv solgte spesielle varer. Ebay er full av dritt og man kan like gjerne kjøpe dritt på Nille. Og til hvem det nå var som lurte på hvorfor jeg lot meg lure er svaret at jeg var nesten ti år yngre enn det jeg er nå og ebay var rimelig ferskt. At noen nå ser ut til å mene at ebay er en revolusjon finner jeg ganske utrolig. Skjønner hvis man vil kjøpe gamle cd' er og ting man ellers ikke får tak i, men gaver til små barn? Man vet ikke hva det er laget av eller om det ville vært godkjent for salg i butikk i verken Norge eller USA. Helt på trynet at man vurderer å kjøpe smådingser til barn på ebay. Håper i det minste at det er HI sine egne barn det er snakk om. Jeg er nok litt nedlatende ja, mange veldig naive folk her inne. Men dum, det er jeg nok langt ifra. Anonymous poster hash: d9de5...d6f Ebay- som annet i verden har utviklet seg på 10 år. At du var 10 år yngre når du shoppet der betyr ikke at HI er eldre nå enn du var. Om du er dum eller ikke tror jeg ganske så diskuterbart;-) Anonymous poster hash: ac75b...e43 Er du helt teit? Det er jo samme type selgere, enten det er privatpersoner eller firma. Hvorfor tror du de selger på ebay og ikke andre steder? Ebay har ikke utviklet seg på ti år, da de simpelthen ikke er ansvarlige for å kvalitetssikre sine selgere og ihvertfall ikke deres produkter. Nordmenn er de perfekte "victims" her fordi de alltid skal ha ting så billig og er litt i seneste laget til å oppdage det nyeste. Håper for HI at hun er 20, det forklarer ihvertfall litt. Anonymous poster hash: d9de5...d6f Uff, du må ha store probelmer😂 Anonymous poster hash: ac75b...e43 Problemet er at det av og til gjør vondt å lese her inne. Anonymous poster hash: d9de5...d6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå