Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Mannen har kapitulert når det gjelder sex, har null lyst og avviser meg hele tiden. Nå har jeg fått nok! Skal ta ekstra godt vare på meg selv, lære meg å sminke meg enda finere, kjøpe enda finere klær, ta en tur til frisør og trene enda mer målrettet. For å føle meg attraktiv, i hvert fall hvis ikke for mannen min, men for andre. kommer aldri til å være utro eller flørte med andre, men vil gjerne være vakker og begjært. Hvis mannen endrer mening sånn plutselig og hinter om sex så blir det "nei" herfra, så får han smake egen medisin. Og nei, det er ikke noe impulsiv bitching, sextørken har fortsatt i snart 3 år (!), vi har sex cirka 5 ganger i året, og det er alltid MITT initiativ. Man går piss lei til slutt. Jeg er verken feit, illeluktende eller ustelt. Veldig rolig, krangler så å si aldri, god til å lage mat og flink i jobben min. Har dere noen tips om sminkevideoer, fine frisyrer og andre makeover-tips? Anonymous poster hash: 5c372...be6
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Mannen har kapitulert når det gjelder sex, har null lyst og avviser meg hele tiden. Nå har jeg fått nok! Skal ta ekstra godt vare på meg selv, lære meg å sminke meg enda finere, kjøpe enda finere klær, ta en tur til frisør og trene enda mer målrettet. For å føle meg attraktiv, i hvert fall hvis ikke for mannen min, men for andre. kommer aldri til å være utro eller flørte med andre, men vil gjerne være vakker og begjært. Hvis mannen endrer mening sånn plutselig og hinter om sex så blir det "nei" herfra, så får han smake egen medisin. Og nei, det er ikke noe impulsiv bitching, sextørken har fortsatt i snart 3 år (!), vi har sex cirka 5 ganger i året, og det er alltid MITT initiativ. Man går piss lei til slutt. Jeg er verken feit, illeluktende eller ustelt. Veldig rolig, krangler så å si aldri, god til å lage mat og flink i jobben min. Har dere noen tips om sminkevideoer, fine frisyrer og andre makeover-tips? Anonymous poster hash: 5c372...be6 Ingen som har tips til meg? Anonymous poster hash: 5c372...be6
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 sminkevideoer? Mmm.. Burde du ikke kanskje dra en plass i din by hvor de har makeup artister som kan gi det ordentlig råd iforhold til hvordan hunden din er og hva slags annsikt du har. Det samme med frisør. Gå til en av de dyreste i byen du bor i, og få de til å hjelpe deg. Si at du ønsker en freshere utgave av deg selv. Og etter det så kan du jo bare begynne med å handle inn klær Anonymous poster hash: 99793...524
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Finnes noen på Dagbladet. De har jeg lært en del av. Ikke gå naken rundt i huset, vær mer blyg. Kle deg totalt annerledes enn vanlig, finn en frekk stil som passer deg. Og for at en mann skal legge merke til sånt, er du buksejente - gå bare i kjoler og skjørt eller omvendt. Flørt med andre, jo det må du. Sett mannens jaktinnstinkt igang! Akkurat nå er du venninna til mannen din.. Anonymous poster hash: 7494b...15c
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 Finnes noen på Dagbladet. De har jeg lært en del av. Ikke gå naken rundt i huset, vær mer blyg. Kle deg totalt annerledes enn vanlig, finn en frekk stil som passer deg. Og for at en mann skal legge merke til sånt, er du buksejente - gå bare i kjoler og skjørt eller omvendt. Flørt med andre, jo det må du. Sett mannens jaktinnstinkt igang! Akkurat nå er du venninna til mannen din.. Anonymous poster hash: 7494b...15c Jeg kan ikke flørte med andre, får det ikke til og synes det er upassende. Vi bor på en liten plass, så hvis jeg flørter åpenlyst med andre menn vil det gå rykter om at jeg er hore, utro osv. Vi bor ikke i Oslo der man er anonym og kan glemme seg. Siden jeg har flere barn må jeg oppføre meg ordentlig blant folk og ikke trigge ryktene. Mannen min er forresten totalt imot utroskap, så han har ingen jaktinstinkt, han blir bare forbanna at kona hans er så lett på tråden at hun byr seg frem for andre. Jeg tenkte å kjøre mer selvsikkerhet og endre stil - takk for tips om det med endring fra bukser til kjoler osv, handle inn frekt undertøy BARE for å sitte i sofaen med, ikke for å forføre og spille litt kald overfor hans eventuelle tilnærmelser. Når det gjelder å gå til dyr frisørsalong og dyr make-up artist, har jeg ikke råd til det for øyeblikket. Anonymous poster hash: 5c372...be6
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #6 Skrevet 6. oktober 2014 Kommunikasjon er en fin bil! Ha med og snakke med mannen din? Anonymous poster hash: fe14b...0e3
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 Kommunikasjon er en fin bil! Ha med og snakke med mannen din? Anonymous poster hash: fe14b...0e3 For DET har jeg ikke prøvd nei... Joda, vi har vært i familieterapi 7 eller 8 ganger og jeg snakket masse med ham, uten at noen ting endrer seg. Så nå har jeg tenkt å ta i bruk det tunge artilleriet, OG fikse selvtilliten og selvbildet i samme slengen Anonymous poster hash: 5c372...be6
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 6. oktober 2014 #8 Skrevet 6. oktober 2014 Stå på! Skjønner veldig godt at du blir mer enn frustrert av å bli avslått hele tiden Det finnes masse fine videoer på YouTube for alt. Søk f.eks på make up tutorial, hair tutorial osv. Legg inn de søkeordene du er ute etter "simple sexy makeup tutorial" "messy sexy hair tutorial", alt ettersom hva du er ute etter selvsagt Lykke til, håper han snur og blir mer interessert
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #9 Skrevet 6. oktober 2014 Stå på! Skjønner veldig godt at du blir mer enn frustrert av å bli avslått hele tiden Det finnes masse fine videoer på YouTube for alt. Søk f.eks på make up tutorial, hair tutorial osv. Legg inn de søkeordene du er ute etter "simple sexy makeup tutorial" "messy sexy hair tutorial", alt ettersom hva du er ute etter selvsagt Lykke til, håper han snur og blir mer interessert Tusen takk Gjør ikke det i første rekke for å få ham mer interessert, men for å få det bedre med meg selv. HI Anonymous poster hash: 5c372...be6
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #10 Skrevet 6. oktober 2014 Bestill deg en sminketime hos Mac! Du får en time med makeupartist som hjelper deg å velge produkter og viser deg hvordan du legger sminke. Koster 500kr men da får du også med deg produkter for den summen (og erfaringsmessig ender man også opp med produkter for en del mer enn det ) Anonymous poster hash: a7252...60d
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 6. oktober 2014 #11 Skrevet 6. oktober 2014 Stå på! Skjønner veldig godt at du blir mer enn frustrert av å bli avslått hele tiden Det finnes masse fine videoer på YouTube for alt. Søk f.eks på make up tutorial, hair tutorial osv. Legg inn de søkeordene du er ute etter "simple sexy makeup tutorial" "messy sexy hair tutorial", alt ettersom hva du er ute etter selvsagt Lykke til, håper han snur og blir mer interessert Tusen takk Gjør ikke det i første rekke for å få ham mer interessert, men for å få det bedre med meg selv. HI Anonymous poster hash: 5c372...be6 Forsto det altså Men det er vel ikke en uheldig bivirkning om han snur litt? Selvom han er dust som ikke verdsetter deg akkurat slik du er! Hvis dette er mannen du har planer om å leve med hele livet med kan det jo være godt å føle seg begjært!?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #12 Skrevet 6. oktober 2014 Stå på! Skjønner veldig godt at du blir mer enn frustrert av å bli avslått hele tiden Det finnes masse fine videoer på YouTube for alt. Søk f.eks på make up tutorial, hair tutorial osv. Legg inn de søkeordene du er ute etter "simple sexy makeup tutorial" "messy sexy hair tutorial", alt ettersom hva du er ute etter selvsagt Lykke til, håper han snur og blir mer interessert Tusen takk Gjør ikke det i første rekke for å få ham mer interessert, men for å få det bedre med meg selv. HI Anonymous poster hash: 5c372...be6 Forsto det altså Men det er vel ikke en uheldig bivirkning om han snur litt? Selvom han er dust som ikke verdsetter deg akkurat slik du er! Hvis dette er mannen du har planer om å leve med hele livet med kan det jo være godt å føle seg begjært!? Vurderer egentlig å droppe ham når barna blir store, hvis ikke det skjer helomvending fra hans side. Følelsen av å bli tatt for gitt har drept mesteparten av følelsene her. Anonymous poster hash: 5c372...be6
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #13 Skrevet 6. oktober 2014 http://www.klikk.no/mote/detnye/ Anonymous poster hash: f8436...7cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå