Gå til innhold

4-åring som kaster opp en gang i uka... minst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun kaster opp MINST en gang i uka pga hostekuler som kommer under natta. Har vært til lege, men de sier at hun bare har polypper og er ellers frisk. Eneste er å vent til hun har vokst det av seg. Hun lider av alvorlig søvn apne og pga snorkingen kaster hun opp.

I desperasjon dro vi til en homeopat og der fikk vi vite at hun har store mandler. HVORFOR HAR IKKE LEGENE SETT DETTE? Plutselig ble alt så logisk siden mandlene stenger for når hun ligger. Vi fikk beskjed om å ta noen urter samt gi fotsoneterapi. Håper for all del at dette kommer til å funke, stakkars ungen min :(

Erfaringer?

Anonymous poster hash: 87ea1...d5f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må se til å få operert bort de mandlene (og polyppene). Få henvisning til øre/nese/hals, bytt lege, gjør hva som helst! Stakkars barnet ditt! Jeg har ingen tro på at medisiner eller homeopati kan fikse det der. Kirurgi er eneste veien å gå.

Skrevet

Du må se til å få operert bort de mandlene (og polyppene). Få henvisning til øre/nese/hals, bytt lege, gjør hva som helst! Stakkars barnet ditt! Jeg har ingen tro på at medisiner eller homeopati kan fikse det der. Kirurgi er eneste veien å gå.

Takk for svar!

Vi har vært hos 3 forskjellige leger samt øre/nese/hals. Vi har fjernet polyppene allerede en gang, men de kom tilbake bare noen få uker etter operasjonen og derfor sier legene at vi bare må vente til hun blir større. Mandlene skal visst også se fine ut ifølge legene, jeg har begynt å miste troa på legene i dette tilfellet.

Men homepoatikeren må jo ha rett. Mandlene var ikke betente eller stygg farge på sa hun, de var bare hovne. Dette hadde med imunforsvaret å gjøre så derfor fikk vi de ulike urtene som skulle hjelpe immunforsvaret. 

Anonymous poster hash: 87ea1...d5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...