Gå til innhold

Brownies...Toro ta deg en bolle!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oh yes. Jeg er ingen stor baker. Idag ble jeg spurt om jeg kjapt kunne smelle sammen en kake for å hjelpe ei venninne i en nødsituadjon. Og jaaaada sier jeg. Ikke no problem. Og i utgangspunktet var det ikke noe problem, for jeg bruker alltid å ha en pose med Toro brownies kakemix i skapet. Det trodde jeg at jeg hadde, men NEIDA, der var det nada banana kakemixis. Panikken steg i topplokket, svetten rant og tårene presset på. Så tenkte jeg, hvor vanskelig kan det egentlig være å bake brownies fra bunn av? Det er snakk om en sjokoladekake, ikke hjernekirurgi....leita fram en oppskrift på nett og satt i gang. Å du dæven steike. Lett som en plett, og du søte tid så sinnsykt mye bedre den smakte enn Toro sin! Gikk omtrent like fort også :o så nå er det goodbye Toro kakemix for min del.

Browniesen jeg lagde fant jeg oppskriften på det søte liv. Kaka heter brownies wonderful. Innmari saftig og god. Det var dagens overraskelse for min del. Jeg kan bake!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset, og gratulerer med nyoppdaga bakeglede :) Det søte liv er ei genial nettside.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...