Gå til innhold

Dere som har aktive sexliv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye gnist og romantikk er det mellom dere i det daglige? Vi har hatt sex kanskje to ganger på 1 1/2 år. Det er null "passion" mellom oss i det daglige.. Vi kysser aldri, klemmer aldri. når vi da legger oss skjønner jeg alltid når han vil noe, for da kan han vise litt interesse, ellers når vi legger oss så er det god natt uten noe kyss/klem.. lurer på om sexlysten hadde tatt seg opp om vi var mer kjærester i hverdagen? Føles jo ikke ut som kjærester i det hele tatt, akkurat nå føler jeg at jeg må drikke meg full før jeg kan gjøre noe med han...:-(

Anonymous poster hash: 216ea...2bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi.... Det hørtes ikke så godt ut :(

Her er det kjærtegn, kyssing, holde hender og pene ord tilhverandre hver dag.... Vi har vært sammen i fire år. Har ikke telling på hvor mange ganger vi sier "Jeg elsker deg" til hverandre hver uke..

Kanskje dere skulle prøvd litt å være litt nærere hverandre ihverdagen?

Ønsker dere lykke til :)

Anonymous poster hash: 85cbf...bcc

Skrevet

Vi er ikke så veldig kosete syns jeg. Et kyss i ny og ne(minst en gang pr dag), minst en god klem og minst en daglig tafsing fra hans side.

Vi har vært sammen i 18 år og gift i 10 år. To små barn.

Vi har sex 2-4 ganger pr uke de ukene han ikke er på jobb(jobber offshore).

Anonymous poster hash: 33320...64e

Skrevet

Hjelper og være kjærster i hverdagen.

Klin på badet, bak kjøledkapsdøren o.l. Så begynner det sakte men sikkert

Anonymous poster hash: 725bf...683

Skrevet

Vær mer intime. Så kommer resten ! Vi har sex minimum 3-4 g i uka. I hverdagen kysser vi alltid når vi drar om morgenen og kommer hjem etter jobb, vi koser mye på hverandre spesielt på kvelden. Sitter vi i sofaen pleier vi å gi hverandre fotmassasje, eller stryke/massere hverandre på ryggen. Kliner gjør vi også, og holder mye hender når vi er ute.

Anonymous poster hash: 64841...04e

Skrevet

Vi har foresten vært sammen i 10 år.

Anonymous poster hash: 64841...04e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...