Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Datteren vår ønsker seg sårt en Doctor mcstuffins koffert til bursdagen sin. Svigermor spurte meg om hva hun ønsker seg og da svarte jeg jo det men at den hadde vi bestilt på lekebutikken og fått lagt av når den kom. Så kommer svigermor idag og sier at hun har vært på lekebutikken og kjøpt denne som hadde fått lagt av nå i helgen så da trengte ikke vi å kjøpe d!!! Irritert ja.. Hadde gledet meg å gi denne til datteren vår da hun for første gang virkelg har ønsket seg noe og venter tålmodig.. Jada jeg er bare teit! Anonymous poster hash: d4952...084
Ugler i mosen Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Forstår deg jeg også, så da er vi tre teite
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Forstår deg jeg også! Unødvendig av svigermor. Anonymous poster hash: a7bcb...b6b
*Miss Marple* Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Åh, jeg hadde blitt kjempeirritert! Jeg elsker å gi gaver og spesielt når det er noe de har ønsket seg lenge. Jeg hadde faktisk forklart dette for svigermor, så kunne hun tenke at jeg var så teit hun ville.
det er berre mordi Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Kan det vere at ho ikkje har oppfatta at de skulle kjøpe det? Fort gjort om ein har litt feil fokus;)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg hadde faktisk gitt klar beskjed til svigermor, om at dette er en gave du skulle og skal gi!! Anonymous poster hash: 36e66...9a9
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #8 Skrevet 5. oktober 2014 Oi, skjønner at jeg tenker annerledes enn mange. Jeg synes det er breiteig hyggelig at barna får ting de ønsker seg og gir gjerne ønsker/ideer til andre. Kommer uansett alltid på noe hyggelig å gi selv også. Og det viktigste er da virkelig ikke at den mest populære gaven kommer fra meg. Tvert imot synes jeg det er hyggelig om besteforeldre eller andre får den gleden. Anonymous poster hash: 918d6...b14
Gjest Minnieropptatt Skrevet 5. oktober 2014 #9 Skrevet 5. oktober 2014 Når svigermor spør hva barnet ønsker seg, er det jo greit å si noe annet enn det du har bestilt. Hun var på jakt etter et tips til hva hun kan kjøpe, da er det uinteressant hva du har bestilt/kjøpt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå