Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Greit at vi skipper å ha sex når jeg har mensen, men all kos og intimtet forsvinner også. Og da føler jeg at grunnen til at han koser med meg når jeg ikke har mensen er for at det skal føre til sex. Blir egentlig litt snurt. Jeg kunne faktisk gitt han en blowjob for å være grei, men det frister liksom ikke så mye når han omtrent må bruke verneutstyr for å ligge i samme seng som meg. Er ikke det litt barnslig? Og hvorfor skal all intimitet handle om sex? Flere med slike menn? Anonymous poster hash: bd485...abb
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Sånn er det her og. Er det helt utenkelig at det fører til sex blir det ikke kos. Anonymous poster hash: 73236...167
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Det har jeg aldri noensinne opplevd hos menn. De fleste har villet unngå sex under mensen, men alle - uten unntak! - har vært like glad i nærhet under mensen som ellers. Anonymous poster hash: 5323e...772
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Det har jeg aldri noensinne opplevd hos menn. De fleste har villet unngå sex under mensen, men alle - uten unntak! - har vært like glad i nærhet under mensen som ellers. Anonymous poster hash: 5323e...772 Postet litt fort... Jeg mener at det blir barnslig. Det gjør at mannen gir inntrykk av at han kun gidder å kose hvis han kan oppnå sex.... og da blir mannen veldig turnoff i mine øyne :/ Snakk med ham, fortell ham hvordan dette føles for deg og si at du forventer at dere også kan ha fysisk nærhet og kos uten at det nødvendigvis må føre til sex. Anonymous poster hash: 5323e...772
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå